  • Data: 2011-01-11 00:55:05
    Temat: Re: Chyba wypowiedz hibernatusa.
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czornyj" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:d3059dc6-aedf-45fd-b47b-d73334849963@m37g2000vb
    n.googlegroups.com...
    > Z ciekawo ci - negatyw i odbitka z niego by y nieodr nialne od negatywu "z
    > kamery" przy rozs dnym formacie?
    Szczerze mówiąc bawiłem się w naświetlanie bitmap na negatyw wieki
    temu i niewiele pamiętam. Ale rozdzielczość miało toto bodaj sporą.

    > Mia em sporo frajdy wypatruj c szczeg w przez szk o powi kszaj ce.
    > Na odbitce barwnej lub na wydruku by oby to bez szans.
    > Mo e nie najlepszy to argument, ale nieco "liczbowo" uzasadnia moje
    > podej cie do tematu. Patrz c na odbitk mog em widzie wi cej, wpatruj c si
    > z wi ksz uwag . Tak jak w prawdziwym wiecie. Detal, z arty na materiale
    > barwnym przez komponenty i grubo emulsji, a na odbitkach cyfrowych przez
    > filtry antyalaisowe i dithering, tam nadal istnia .
    Nie doceniasz potęgi ciemnej strony mocy. Wielokanałowa pigmentówka
    drukująca w maksymalnej jakości przenosi tyle detalu, że naprawdę jest
    co oglądać przez lupę, kwestia materiału o odpowiedniej ilości detalu.

    Zwrócę uwagę. Bo póki co, nie widziałem aż takiej liczby detali.