  • 1. Data: 2011-01-09 21:58:54
    Temat: Chyba rekord w cofaniu licznika :)
    Od: Chris <a...@g...pl>

    Cofkę o 400 tyś można chyba już wpisać jako rekord gunnesa :)

    http://highspeed.wykop.pl/ramka/581063/volvo-v70-cof
    ka-licznika-o-400-tys/

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

  • 2. Data: 2011-01-09 22:09:31
    Temat: Re: Chyba rekord w cofaniu licznika :)
    Od: " dex_pl" <d...@g...pl>

    Raczej nie - widzialem cofke z 8xx xxx na 180 000 - oczywiscie Szwecja, jakis
    merc z taxi.

  • 3. Data: 2011-01-09 22:10:01
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Cofkę o 400 tyś można chyba już wpisać jako rekord gunnesa :)

    10-15-letnie kremowe Mercedesy na mobile.de mają zazwyczaj przebieg
    500-800kkm. Na Allegro 100-300kkm ;) Myślę, że gdyby w Niemczech dało się
    sprawdzać przebiegi, byłaby szansa na nowego laureata.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 4. Data: 2011-01-10 07:34:08
    Od: "SET" <b...@m...pl>

> [...]
    > 500-800kkm. Na Allegro 100-300kkm ;) Myślę, że gdyby w Niemczech dało się
    > sprawdzać przebiegi, byłaby szansa na nowego laureata.

    Okazuje się, że niekoniecznie. Teściu zakupił mesia od korporacji
    taksówkowej w Berlinie. Sprzedawali n samochodów, wszystkie z książkami i
    ubezpieczeniem jakimś flotowym u dilera, że za określoną kwotę zwiększającą
    koszt zakupu aut, właściciela naprawy nie interesują. Auta mają jeździć.
    Wszystko wpisywane w jakieś specjalne księgi więc nie sądzę, żeby diler
    mesia, sprzedając takie ubezpieczenie pozwolił sobie na fałszowanie
    przebiegów. A auto kupione z przebiegiem 300k z kawałkiem.

  • 5. Data: 2011-01-10 07:38:57
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Raczej nie - widzialem cofke z 8xx xxx na 180 000 - oczywiscie Szwecja,
    > jakis
    > merc z taxi.

    było niedawno coś takiego. V70, ta nowsza "w dizlu: ;) faktycznie była
    odświeżona coś ok 600kkm

    http://motoryzacja.interia.pl/szukaj/news/o-ile-cofa
    -sie-liczniki-np-600-tys-km,1555358

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 6. Data: 2011-01-10 07:41:16
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > było niedawno coś takiego. V70, ta nowsza "w dizlu: ;) faktycznie była
    > odświeżona coś ok 600kkm

    a nawet "w CNG" :)

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 7. Data: 2011-01-10 23:16:50
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Scyzoryk" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a nawet "w CNG" :)

    w CyNGlu

  • 8. Data: 2011-01-11 14:37:11
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Chris pisze:
    > Cofkę o 400 tyś można chyba już wpisać jako rekord gunnesa :)
    >
    > http://highspeed.wykop.pl/ramka/581063/volvo-v70-cof
    ka-licznika-o-400-tys/

    ojapierdole