  • Data: 2009-08-04 08:09:52
    Temat: Re: Chyba mozna juz kupowac trjumfy
    Od: WITO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Sie, 08:41, saj <z...@g...com> wrote:
    > Chcialem powiedziec, ze chyba juz mozna kupowac, bo jak sie zepsuje,
    > to jest komu naprawic. Szukalem jakiegos serwisu i znalazlem przypadkiem w sieci:
    >
    > Chlopaki w szczegolnosci zdecydowanie ogarniaja temat komputerow, map
    > zaplonow etc. Do tego, jakies dwa miesiace temu dostali autoryzacje od
    > trjumfa -> maja wszelkie niezbedne narzedzia, komputer diagnostyczny.
    >
    > Co mnie rozbroilo: dzis, czyli po jakichs dwoch
    > tygodniach od odebrania moto, dostalem rano telefon z pytaniem, czy
    > wszystko z moto w porzadku.
    >
    > Ogolnie to jestem bardzo zadowolony i polecam.

> [...]

    Z całysz szacunkiem, ale siakieś to przesłodzone to baaardzo.

    Pisałeś gdzieś wcześniej o problemach z tym moto? Radziłeś się, gdzie
    można naprawić tak skomplikowane (jakie?) uszkodzzenie? Czy po prostu
    teraz tak raptem postanowiłeś się podzielić entuzjazmem? Nie, że się
    czepiam, ale ostatnio na usenecie trochę za dużo speców od marketingu,
    więc jeśli się pomyliłem to soooorry. Powodzenia!

    pzdr
    WITO