  • 51. Data: 2013-10-17 23:13:03
    Temat: Re: Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-10-17 22:03, r...@l...pl pisze:

    > Moto - szkoda całkowita - zaczynam walkę z Gothaerem gdzie był
    > ubezpieczony samochód.
    > Z ręką jest słabo - na razie mam 15-20% sprawności, po rocznej
    > rehabilitacji być może dojdę do 60-70%. Brak rotacji w nadgarstku (co
    > mnie szczególnie wkurza bo nie mogę grać na basie który się kurzy), do
    > góry dłoni nie podniosę więcej jak o 5 stopni, w dół - może 20 stopni.
    > Nędza:(

    Będzie lepiej. Powodzenia.

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 52. Data: 2013-10-18 14:12:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.10.2013 22:03, r...@l...pl pisze:

> [...]
    > mnie szczególnie wkurza bo nie mogę grać na basie który się kurzy), do
    > góry dłoni nie podniosę więcej jak o 5 stopni, w dół - może 20 stopni.

    Moto jak moto, to w sumie pikuś i łatwe do odtworzenia. Walcz o kasę za
    utratę zdrowia, utratę dochodów, koszta rehabilitacji i co się tylko da.

    BTW: zakaz kierowania pojazdami też dostała?

  • 53. Data: 2013-10-18 15:19:01
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-10-18 14:12, Andrzej Lawa pisze:

    > BTW: zakaz kierowania pojazdami też dostała?

    Raczej nie, akt oskarżenia nic o tym nie mówił....

    --
    Qlfon, Lublin

  • 54. Data: 2013-10-20 13:57:34
    Od: Viking <v...@n...pl>

> [...]
    > mnie szczególnie wkurza bo nie mogę grać na basie który się kurzy), do
    > góry dłoni nie podniosę więcej jak o 5 stopni, w dół - może 20 stopni.

    Qurde ;/

    Walcz o odszkodowanie za wszystko.
    No to faktycznie lipa, Mój kumpel, ten co miał podobny wypadek,w końcu
    wrócił do sprawności z nogą, ale śruby i płytka została. W zimne dni
    odczuwa.
    Qurcze, a basa nie wyrzucaj,będziesz miał motywację do ćwiczeń reki. (ja
    też lubię bas)

    Zdrowia!

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)