  • 1. Data: 2013-06-28 23:07:09
    Temat: Yamaha Virago 535 na co zwrócić uwagę przy zakupie?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Szykuje się przesiadka z motoroweru na taką Yamaszkę.
    Ponieważ celuję w egzemplarz "pełnoletni" więc chciałbym zapytać
    bardziej doświadczonych Kolegów, na co zwracać uwagę przy zakupie?
    Jak poznać, czy były jakieś naprawy powypadkowe?
    Jacek

  • 2. Data: 2013-06-28 23:09:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-28 23:07, Jacek pisze:
> [...]
    > bardziej doświadczonych Kolegów, na co zwracać uwagę przy zakupie?
    > Jak poznać, czy były jakieś naprawy powypadkowe?

    nie kupuj tego scierwa.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2013-06-28 23:34:03
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-06-28 23:09, Kuczu pisze:

    > nie kupuj tego scierwa.
    A co Cię zniechęciło konkretnie?
    Jacek

  • 4. Data: 2013-06-28 23:34:21
    Od: johnny <j...@p...pl>

    > nie kupuj tego scierwa.

    Kuczu dopszzzz prawi - od razu wskakuj na Buella, tudzież Aguste
    Brutala, no w ostateczności Hayabuse ;-)

    pozdrawiam zdroworozsądkowo Johnny

  • 5. Data: 2013-06-28 23:55:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-28 23:34, johnny pisze:

    > Kuczu dopszzzz prawi - od razu wskakuj na Buella, tudzież Aguste
    > Brutala, no w ostateczności Hayabuse ;-)

    Albo na Johnny-ego

  • 6. Data: 2013-06-28 23:57:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-28 23:34, Jacek pisze:

    > A co Cię zniechęciło konkretnie?

    Motocykl maly, slaby, wiotki, tragiczny w naprawianiu. Ma jedna jedyna
    zalete - jest tani.
    535 to takie 250 z wiekszym silnikiem.

  • 7. Data: 2013-06-29 00:09:10
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Fri, 28 Jun 2013 23:57:55 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Motocykl maly, slaby, wiotki, tragiczny w naprawianiu. Ma jedna
    jedyna
    > zalete - jest tani.

    No ale czy to nie jest bardzo istotny argument dla "młodego"
    motocyklisty?
    Sam się "trochę" przesiadłem z dukata na starą/tanią maximkę i sobie
    chwalę :)
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 8. Data: 2013-06-29 00:15:53
    Od: johnny <j...@p...pl>

    > Motocykl maly, slaby, wiotki, tragiczny w naprawianiu. Ma jedna jedyna
    > zalete - jest tani.
    > 535 to takie 250 z wiekszym silnikiem.

    Nie słuchaj Kucza! To dobry mechanik, bardziej niz jazdę lubi siedzieć w
    garażu i grzebać non stop przy motorkach - dlatego gustuje w Harley'ach ;-)

    Wirażka ma same zalety - jest tania, ładna, lekka, poręczna, nie psuje
    się. Silnik prosty, gaźnikowy, moc wystarczająca. Więc jeśli nie masz
    1,90cm, i będzie to Twój pierwszy motocykl - strzał w dziesiątkę.

    zdroofka Johnny

  • 9. Data: 2013-06-29 07:38:12
    Od: h...@g...com

    Raczej w kolano.

  • 10. Data: 2013-06-29 10:52:40
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-06-29 00:15, johnny pisze:
    > Wirażka ma same zalety - jest tania, ładna, lekka, poręczna, nie psuje
    > się. Silnik prosty, gaźnikowy, moc wystarczająca. Więc jeśli nie masz
    > 1,90cm, i będzie to Twój pierwszy motocykl - strzał w dziesiątkę.
    A na 185 cm wzrostu będzie ok?
    Kuczu napisał, że jest wiotka - jak to rozumieć? Czuć, że rama i
    zawieszenie gnie się podczas jazdy?
    Moc mi wystarczy, jak na pierwszy moto aż nadto.
    Jacek