  • 11. Data: 2010-09-03 09:48:31
    Temat: Re: Odp: Chyba bede zlamasem ;-))
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    news:i5od6a$sur$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup
    >
    > Lepiej rozglądać się za OpenWRT.

    Dzieki, poczytam!

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2010-09-08 08:09:11
    Temat: Re: Chyba bede zlamasem ;-))
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > No brawo, juz nawet dzicie mają w komórka wifi a kolega nadal
    > nieprekonany, wydaj 120 zł kup tp-linka

    chyba chciales powiedziec "wydaj 60zl i kup tp-linka";

    oczywiscie popieram :)

  • 13. Data: 2010-09-08 08:17:41
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ja to ma być od czasu do czasu to ja w odróżnieniu od propozycji
    > zakupu AP zaproponuję jakąś kartę WLAN na USB która może robić za

    a ja nie:
    TL-WR340G dostaniesz juz za 60zl
    a karty wifi na USB to koszt 40-60zl
    (fartem mozna nieraz cos za 30zl wyrwac);

    za 10-20zl nie ma co sie pierdzielic
    w rozne gowniane (czesto nie dolaczane do kart!)
    oprogramowanie, zeby w koncu postawic tego AP
    (o ile w ogole da sie postawic -
    - bo moze nie byc odpowiedniego softu do danej karty);

  • 14. Data: 2010-10-02 13:11:42
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A konkretnie jaki a/b/g lub b/g/n (chcę mieć "na wszelki wypadek" 5 GHz) ??

    -----