  • 1. Data: 2010-09-01 15:12:19
    Temat: Chyba bede zlamasem ;-))
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

    Chyba się złamię i zacznę rozglądać za czymś bezprzewodowym do chałupy, bo
    jakoś jednak nie wyobrażam sobie podłączania UTP kat 5a z RJ-45 do komórkowej
    słuchawki ;-))

    Routery itp. już mam wręcz w nadmiarze, wszystko śmiga jak trzeba i trochę mi
    szkoda wydawać kasy od nowa na jakiś super hiper sprzęt.

    A potrzebuję po prostu b/g/n od czasu do czasu.

    Może zaproponujecie np. jakiś sensowny i niedrogi osobny AP, do pracy we
    wnętrzu ?

    Czego szukać i na jaki wydatek być przygotowanym?
    THX

  • 2. Data: 2010-09-01 15:31:30
    Temat: Re: Chyba bede zlamasem ;-))
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-01 17:12, 666 pisze:
> [...]
    > wnętrzu ?
    >
    > Czego szukać i na jaki wydatek być przygotowanym?

    No brawo, juz nawet dzicie mają w komórka wifi a kolega nadal
    nieprekonany, wydaj 120 zł kup tp-linka

  • 3. Data: 2010-09-01 20:14:27
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    > No brawo, juz nawet dzicie mają w komórka wifi a kolega nadal nieprekonany,
    > wydaj 120 zł kup tp-linka

    ZA 120 to jakiś wysoki model :)
    Ale też polecam tą firme- zakłądam tego pełno- są bezproblemowe i bezawaryjne. W
    tej klasie cenowej są bezkonkurencyjne.

  • 4. Data: 2010-09-01 22:52:04
    Temat: Odp: Chyba bede zlamasem ;-))
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik " 666" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > Czego szukać i na jaki wydatek być przygotowanym?
    > THX

    co kompatybilnego z tomato polecam, sam uzywam dwoch wrt54gl

    http://openlinksys.info/forum/index.php

  • 5. Data: 2010-09-02 05:25:36
    Od: btn <w...@b...pl>

    Ja wybrałem za 8 dych Asmaxa BR-704G-DT. Też szukałem czegoś do
    zastosowań głównie do komórki i "od czasu do czasu". Nie żałuję.
    Więcej do takich zastosowań nie potrzeba.

  • 6. Data: 2010-09-02 08:46:16
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-09-01, o godz. 15:12:19
    " 666" <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > A potrzebuję po prostu b/g/n od czasu do czasu.
    >
    > Może zaproponujecie np. jakiś sensowny i niedrogi osobny AP, do pracy
    > we wnętrzu ?

    Ja to ma być od czasu do czasu to ja w odróżnieniu od propozycji
    zakupu AP zaproponuję jakąś kartę WLAN na USB która może robić za
    softAP. Ewentualnie jeśli już masz np. laptoka z WiFi sprawdzenie czy
    soft do niego nie ma takiej opcji. Może to wystarczy na początek jeśli
    nie chcesz pakoważ się w koszta a masz stale działający jakiś komp?

    Zdrówko

  • 7. Data: 2010-09-02 09:01:33
    Temat: Re: Odp: Chyba bede zlamasem ;-))
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "m4rkiz" <a...@b...cpl> wrote in message
    > Użytkownik " 666" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > co kompatybilnego z tomato polecam, sam uzywam dwoch wrt54gl
    >
    > http://openlinksys.info/forum/index.php

    Tomato obsluguje cokolwiek z 1gbit internetem i VPNem? Przejrzalem liste
    routerow na ich stronie, ale jakos nie moglem sie dokopac do sensownego..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-09-02 09:06:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > "m4rkiz" <a...@b...cpl> wrote in message

    > Tomato obsluguje cokolwiek z 1gbit internetem i VPNem? Przejrzalem liste

    tfu, internetem, LANem oczywiscie.

    Pozdrwaiam
    Kamil

  • 9. Data: 2010-09-02 14:44:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup
    > Tomato obsluguje cokolwiek z 1gbit internetem i VPNem? Przejrzalem liste
    > routerow na ich stronie, ale jakos nie moglem sie dokopac do sensownego..

    Lepiej rozglądać się za OpenWRT.

  • 10. Data: 2010-09-02 20:22:33
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2010-09-02 00:52, m4rkiz pisze:
    > co kompatybilnego z tomato polecam, sam uzywam dwoch wrt54gl

    Też używam tego routera i polecam z całym przekonaniem.
    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"