  • 11. Data: 2012-05-16 08:47:06
    Temat: Re: Chwytak do SMD
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2012-05-15 20:09, Artur Stachura pisze:

    > Może coś z narzędzi chirurgicznych?
    >
    > Ponad 20 lat temu kupiłem pęsetę w sklepie medycznym. Czubki na koncu
    > mają szerokość ok. 1 mm. Żłobkowane krawędzie chwytu. Do dziś służy,
    > nie wygięła się mimo brutalnego czasem używania. Ma napis "CHIRMED" -
    > to zapewne ten producent: http://www.chirmed.pl

    No właśnie tak sobie myślę, że trzeba się wybrać do sklepu z
    wyposażeniem dla medyków - tam faktycznie zawsze były najlepsze
    narzędzia dla elektroników. Tylko - odczuwam jakąś taką niechęć do
    wejścia jak widzę te różne ...

    Pozdrawiam

    DD

  • 12. Data: 2012-05-16 15:17:06
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Wed, 16 May 2012 08:47:06 +0200, Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> wrote:

> [...]
    > wyposażeniem dla medyków - tam faktycznie zawsze były najlepsze
    > narzędzia dla elektroników. Tylko - odczuwam jakąś taką niechęć do

    Przypomniało mi się, jak w jednym sklepie medycznym zapytałem o
    izopropanol - panienka w kitlu zrobiła dziwną minę, więc dojaśniam -
    "no, alkohol izopropylowy..." - otaksowała mnie wzrokiem, i chyba nie
    wyglądałem na lekarza, bo odpowiedziała: - "Nie, proszę pana, nie
    mamy TAKICH rzeczy". Do tego konkretnego sklepu rzeczywiście mam
    niechęć...

    Artur Stachura