  • 31. Data: 2012-06-14 11:40:14
    Temat: Re: Chujowa dyskusja o "drogowych"
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-14 11:25, AZ pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=Cg8TgZnAcC8&t=13m50s

    To ja z poważnym pytaniem:

    Czy jest jakiś sposób na te beznadziejnie piszczące hamulce?

  • 32. Data: 2012-06-14 11:46:06
    Od: "Kowal" <m...@p...onet.pl>

    > Ja tam niewiem skad jestes , ile masz lat co robisz i jak elokwentny na
    > liscie jestes ,
    > ale za taki tekst to powinienes po pierwsze dostac w ryja na dziendobry ,
    > potem ladnie przeprosic ,a potem znowu dostac w ryja na dowidzenia zeby
    > Ci na drugi raz nie przyszlo do glowy czegos takiego napisac ..... .

    O ile pamięć mnie nie myli, to już ktoś kiedyś w ten sposób z Andrzejem
    rozmawiał pod hipermarketem :D

  • 33. Data: 2012-06-14 11:46:23
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    duddits <p...@n...gomoto.tv> wrote:

    > A nie taniej wyjdzie po prostu używanie własnej łepetyny, co? :)

    Ja używam :)

    > Widziałem jeszcze "pomysłowych" co z włączonymi awaryjnymi jechali
    > między autami. Niepojęte ...

    Ma sens - zwraca uwagę. Co w tym złego?

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 34. Data: 2012-06-14 11:46:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/14/2012 11:40 AM, Marcin N wrote:

    > To ja z poważnym pytaniem:
    >
    > Czy jest jakiś sposób na te beznadziejnie piszczące hamulce?

    Słabe tarcze + zacisk/klocki bez blaszek i przy hamowaniu wpada w
    wibracje i stąd piszczenie. Po wymianie tarcz zero pisku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2012-06-14 11:47:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/14/2012 11:46 AM, Adam Wysocki wrote:

    > Ma sens - zwraca uwagę. Co w tym złego?

    Tych za Tobą? Na pewno.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2012-06-14 11:54:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 11:46, Kowal pisze:

    > O ile pamięć mnie nie myli, to już ktoś kiedyś w ten sposób z Andrzejem
    > rozmawiał pod hipermarketem :D

    I biedacy (wszyscy czterej) potem byli strasznie poszkodowani, aż
    skazany zostałem.

  • 37. Data: 2012-06-14 11:57:22
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Tych za Tobą? Na pewno.

    Ci za mną widzą że jadę w korku.

  • 38. Data: 2012-06-14 11:58:31
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 14.06.2012 11:46, Adam Wysocki wrote:
    > Ja używam:)

    No jak mi się zdaje ja też używam i w życiu bym nie wpadł na pomysł z
    jakimiś LED-ami, stroboskopami, etc. Ktoś tu nawet "buczek mgłowy"
    proponował. Co jeszcze? ;)
    Chyba już te kamizelki odblaskowe lepsze, choć i to jest dyskusyjne.

    Dlatego twierdzę, że taniej wychodzi chyba po prostu myśleć na drodze.
    Jest takie stare powiedzenie: "Nie wiesz jak się zachować? Na wszelki
    wypadek zachowuj się przyzwoicie". Błyskanie, świecenie i co tam jeszcze
    w moim przekonaniu takim zachowaniem nie jest.

    > Ma sens - zwraca uwagę. Co w tym złego?

    Te światła zostały przeznaczone do czego innego, a że często są
    nadużywane to inna sprawa.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 39. Data: 2012-06-14 12:04:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-14 11:54, Andrzej Lawa pisze:

    > I biedacy (wszyscy czterej) potem byli strasznie poszkodowani, aż
    > skazany zostałem.

    Przywracasz mi wiare w polski system prawny.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 40. Data: 2012-06-14 12:08:39
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-14 11:57, Adam Wysocki pisze:

    > Ci za mną widzą że jadę w korku.

    Oni też jadą w korku. W sumie to jedziecie we wspólnym korku.