  • 21. Data: 2012-06-14 11:25:43
    Temat: Re: Chujowa dyskusja o "drogowych"
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/14/2012 11:16 AM, duddits wrote:

    > A nie taniej wyjdzie po prostu używanie własnej łepetyny, co? :)
    >
    > Widziałem jeszcze "pomysłowych" co z włączonymi awaryjnymi jechali
    > między autami. Niepojęte ...

    Może mieli awarię i musieli szybko do domu??

    http://www.youtube.com/watch?v=Cg8TgZnAcC8

    Tutaj taki inteligent, jak widać na końcu awaryjne nie pomogły:

    http://www.youtube.com/watch?v=Cg8TgZnAcC8&t=13m50s

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2012-06-14 11:26:13
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-14 11:21, AZ pisze:

    > Ładnie to tak naśmiewać się z ofiary złych ochroniarzy?

    Naprawdę musicie wyciągać jakieś stare brudy?
    Czy ja AZ na każdym kroku wypominam jego pozycję w zakręcie?

  • 23. Data: 2012-06-14 11:26:20
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-14 11:17, -Mr. Makarena- pisze:

    > Nie jestem zadnym kibolorriorem . Poprostu w glowie mi sie nie miesci ze
    > jeden motocyklista
    > moze zyczyc drugiemu motocykliscie wypadku i za takie cos nalezy sie " w
    > ryja "

    A za stwarzanie ryzyka ze drugi motocyklista zostanie oslepiony i sie
    rozjebie to co sie nalezy ? :)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 24. Data: 2012-06-14 11:27:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/14/2012 11:17 AM, -Mr. Makarena- wrote:

    > Nie jestem zadnym kibolorriorem . Poprostu w glowie mi sie nie miesci ze
    > jeden motocyklista
    > moze zyczyc drugiemu motocykliscie wypadku i za takie cos nalezy sie " w
    > ryja "

    Jaki motocyklista? Postudiuj trochę kto to jest Andrzej Ława (nawet w TV
    był)
    i przestań głupoty wypisywać.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2012-06-14 11:27:36
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-14 11:26, Marcin N pisze:

    > Czy ja AZ na każdym kroku wypominam jego pozycję w zakręcie?

    No wlasnie! Pogadajmy o pozycji AZeta i dlaczego kawasaki sa do dupy!

    pozdr
    newrom

  • 26. Data: 2012-06-14 11:28:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/14/2012 11:26 AM, Marcin N wrote:

    > Naprawdę musicie wyciągać jakieś stare brudy?
    > Czy ja AZ na każdym kroku wypominam jego pozycję w zakręcie?

    Chciałeś być śmieszny a niestety wyszło jak zawsze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2012-06-14 11:33:04
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 14.06.2012 Adam Wysocki <g...@s...invalid> napisał/a:

    > Ok, a mnie dyskusja sprowokowała do czegoś innego.
    >
    > Do przeciskania się w korkach kupiłem sobie jasnego LED-a z soczewką 15 st.
    >
    > http://allegro.pl/item2359818588.html
    > http://allegro.pl/item2397618067.html
    > http://allegro.pl/item2400893478.html

    Tu masz taniej profesjonalne rozwiązanie:
    <http://allegro.pl/item2388275084.html>

    Wystarczy przykleić, najlepiej do kasku, będzie wtedy lepiej
    widoczny.

    --
    kakmaratmaildotcom

  • 28. Data: 2012-06-14 11:34:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-14 11:28, AZ pisze:

    > Chciałeś być śmieszny a niestety wyszło jak zawsze.

    Wcale nie chciałem być śmieszny.
    Próbowałem być zabawny.

    Nie wyszło? Szkoda...

  • 29. Data: 2012-06-14 11:35:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 11:28, AZ pisze:

    > Chciałeś być śmieszny a niestety wyszło jak zawsze.

    Oooo, zabolało biednego azecika...

  • 30. Data: 2012-06-14 11:37:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 11:21, AZ pisze:

    > Ładnie to tak naśmiewać się z ofiary złych ochroniarzy?

    azecik, czy ty musisz tę szmatę merdacza wyciągać z kloaki?

    Pijanym menelom też kibicujesz, jak ludziom pod oknami hałasują?