  • 11. Data: 2012-06-14 10:23:57
    Temat: Re: Chujowa dyskusja o "drogowych"
    Od: "-Mr. Makarena-" <m...@n...pl>

    > W takim razie szczerze i serdecznie życzę ci, żeby ciebie ktoś tak
    > oślepił, żebyś nie zauważył przeszkody na drodze i skończył swoją karierę
    > bandyty drogowego.

    Ja tam niewiem skad jestes , ile masz lat co robisz i jak elokwentny na
    liscie jestes ,
    ale za taki tekst to powinienes po pierwsze dostac w ryja na dziendobry ,
    potem ladnie przeprosic ,a potem znowu dostac w ryja na dowidzenia zeby
    Ci na drugi raz nie przyszlo do glowy czegos takiego napisac ..... .

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA UĆ

  • 12. Data: 2012-06-14 11:05:09
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 13.06.2012 Hinek <h...@t...pl> napisał/a:
    > Mam propozycję - ale dla tych co dużo jeżdżą.
    > Pojeździć z miesiąc na "długich"
    > Pojeżdzić drugi miesiąc na "krótkich"
    > Policzyć ile razy udało się ujść z życiem...
    > A potem wyciągnąć wnioski.
    > Ja to zrobiłem już dawno.

    Ale tak ogólnie, to jak często tak Ci się udaje
    uchodzić z życiem?

    > I dlatego:
    > Będę chujem co jeździ "oślepiając" innych!
    > W dupie mam że to się różnym Ławom nie podoba!
    > W dupie mam też wszystkie dywagacje na ten temat!
    > Nie przeszkadza mi jak ktoś z przeciwka odpali
    > swoje boskie "ZENONY" albo grozi pięścią!
    > Z rozbawieniem czytam groźby "specjalnie zajadę
    > drogę bo mnie oślepił"...przedszkole i żenada :/

    To jest kwestia wiary, czyli religijna, w takim
    wypadku zaangażowani raczej nie przebierają
    w środkach.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 13. Data: 2012-06-14 11:09:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 10:23, -Mr. Makarena- pisze:

    > ale za taki tekst to powinienes po pierwsze dostac w ryja na dziendobry ,
    > potem ladnie przeprosic ,a potem znowu dostac w ryja na dowidzenia zeby
    > Ci na drugi raz nie przyszlo do glowy czegos takiego napisac ..... .

    No tak, typowo bandyckie argumenty... Czasem używane też przez
    "kiborłorriorów".

  • 14. Data: 2012-06-14 11:12:01
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Hinek <h...@t...pl> wrote:

    > Będę chujem co jeździ "oślepiając" innych!

    Ok, a mnie dyskusja sprowokowała do czegoś innego.

    Do przeciskania się w korkach kupiłem sobie jasnego LED-a z soczewką 15 st.

    http://allegro.pl/item2359818588.html
    http://allegro.pl/item2397618067.html
    http://allegro.pl/item2400893478.html

    Z prostej matematyki wychodzi, że ten LED ma 3W, ale chyba chińskie (czyli
    1.3W europejskie), ale niech i tak będzie, powinien wystarczyć.

    Chcę założyć go nad światłem pozycyjnym i podpiąć jako stroboskop. Mam
    w głowie różne patterny, na razie prawdopodobny będzie:

    *-*-*-*-----*-*-*-*-----*-*-*-*----...

    Zobaczymy jak to się sprawdzi - może ta moc będzie za duża i będę jeździł
    z mniejszą. A może macie pomysł na inny pattern?

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 15. Data: 2012-06-14 11:15:22
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    Użytkownik "-Mr. Makarena-" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > potem ladnie przeprosic ,a potem znowu dostac w ryja na dowidzenia zeby
    > Ci na drugi raz nie przyszlo do glowy czegos takiego napisac ..... .

    Uważaj bo możesz dostać kulkę ołowianą ;-)

    On sobie czarnoprochowca zakupił do obrony po tym jak mu ktoś maskę
    przeklepał :P

    --
    OGONek~

  • 16. Data: 2012-06-14 11:16:02
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 14.06.2012 11:12, Adam Wysocki wrote:
    > Do przeciskania się w korkach kupiłem sobie jasnego LED-a z soczewką 15 st.

    A nie taniej wyjdzie po prostu używanie własnej łepetyny, co? :)

    Widziałem jeszcze "pomysłowych" co z włączonymi awaryjnymi jechali
    między autami. Niepojęte ...

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 17. Data: 2012-06-14 11:17:29
    Od: "-Mr. Makarena-" <m...@n...pl>

    > No tak, typowo bandyckie argumenty... Czasem używane też przez
    > "kiborłorriorów".

    Nie jestem zadnym kibolorriorem . Poprostu w glowie mi sie nie miesci ze
    jeden motocyklista
    moze zyczyc drugiemu motocykliscie wypadku i za takie cos nalezy sie " w
    ryja "

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA UĆ

  • 18. Data: 2012-06-14 11:21:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/14/2012 11:15 AM, OGONek~ wrote:

    > Uważaj bo możesz dostać kulkę ołowianą ;-)
    >
    > On sobie czarnoprochowca zakupił do obrony po tym jak mu ktoś maskę
    > przeklepał :P

    Ładnie to tak naśmiewać się z ofiary złych ochroniarzy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2012-06-14 11:22:11
    Od: John <j...@g...com>

    W dniu 2012-06-14 08:52, Andrzej Lawa pisze:

    > Podobnie jak teoria stworzenia świata 4000 lat temu przez jakiegoś "Jahwe".

    A jednak rajdery na całym świecie na ten temat dyskutują
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=4113
    16&page=1

    Moim zdaniem niezłym głosem "za" w debacie pt. the Peltzmann Effect jest
    napis jaki firma Scott umieściła na zbroi do enduro mojego kumpla
    "UWAGA: zbroja nie chroni przed śmiercią"

    O ile wykonany małym druczkiem, analogiczny napis nie przeszkadzałby
    bardzo na włączniku high-beam i może jeszcze na klaksonie. Bo przecież
    "jak se taśmą przykleisz to lepiej cię słychać"

    Swoją drogą Andrzeju twoja pierwsza - intensywna - wypowiedź sugeruje,
    że nie jesteś zwolennikiem "długich". Jednak nie na tyle przeciwnikiem
    żeby uznać ich dodatkową szkodliwość dla psychiki jeźdźca? Czy to po
    prostu wrodzona niechęć do pseudo-naukowych hipotez? ;)

    --
    pozdrawiam,
    John

  • 20. Data: 2012-06-14 11:25:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 11:17, -Mr. Makarena- pisze:

    > Nie jestem zadnym kibolorriorem .

    No to jesteś bandytą.

    > Poprostu w glowie mi sie nie miesci ze
    > jeden motocyklista
    > moze zyczyc drugiemu motocykliscie wypadku

    A mi się nie mieści w głowie, że jeden uczestnik ruchu może świadomie
    narażać innych na niebezpieczeństwo z czysto egoistycznych i zapewne
    także urojonych pobudek.

    Ja tylko mu życzyłem, żeby poznał na własnej skórze konsekwencje swojej
    bezmyślności.

    > i za takie cos nalezy sie " w ryja "

    Czyli co, grozisz mi pobiciem? A chcesz przyjechać w moje okolice i
    porozmawiać... z prokuratorem? Mogę ci to załatwić.