  • 31. Data: 2012-05-22 17:55:59
    Temat: Re: Chowana tablica
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    > Fajnie gdyby to była prawda. Rozsądny przecież nie pociska 100 koło
    > przedszkola, ale jak widzę - wioska, chodnik po lewej i po prawej,
    > oddzielone od jezdni pasem zieleni, ostatnie 400m żadnych domów (no jeden
    > w fazie budowy), to prawie na pewno fotoradar tam właśnie będzie stal.
    > Nie koło szkoły, która jest 1km wcześniej, bo tam nikogo nie złapią, tam
    > raczej ludzie rozsadnie jadą.
    dobrze ze dodales to "raczej"

  • 32. Data: 2012-05-22 18:16:42
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-05-21 22:51, Kowal pisze:
    > Użytkownik "gocstu"<g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie w gminie może znajdzie się 1km lub 2, gdzie nie obowiązuje tabliczka
    > o kontroli.
    > Przecież, stawiają te tabliczki nie tam gdzie jest fotoradar, a tam gdzie
    > stać może.

    Ano właśnie, jak wprowadzili ten obowiązek informowania o pomiarze
    prędkości jeszcze się stosowali do tego i tabliczki były zdejmowane gdy
    kontroli nie było. Widocznie im się znudziło - już nie zdejmują. Na
    moich trasach znam kilka miejsc gdzie tabliczki są już częścią
    krajobrazu a nie faktycznie o czymś informują. Prawo w zakresie
    "bezpieczeństwa w ruchu drogowych"w tym kraju służy tylko do robienia
    kasy, lament o tym że fotoradary nie zarabiają tyle ile powinny jest na
    to doskonałym dowodem.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 33. Data: 2012-05-22 21:44:22
    Od: "Kowal" <m...@p...onet.pl>

    > dobrze ze dodales to "raczej"

    Debile są wszędzie. Niezależnie co prowadzą, gdzie pracują, ....
    Nie poradzisz.

  • 34. Data: 2012-05-23 01:11:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-05-22 08:37, Użytkownik Grzybol napisał:

    > Jesteś milicjantem?

    Nie ma u nas milicjantów geniuszu, policjantem tez nie jestem.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2012-05-23 06:19:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-23 01:11, RadoslawF pisze:

    > Nie ma u nas milicjantów geniuszu, policjantem tez nie jestem.

    Policja, Chlopczyku, to jest w Europie Zachodniej. Mila, kulturalna,
    chetna do pomocy.
    U nas zas byla i jeszcze dlugo bedzie Milicja.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 36. Data: 2012-05-23 10:23:11
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-23 06:19, Kuczu pisze:

    > Policja, Chlopczyku, to jest w Europie Zachodniej. Mila, kulturalna,
    > chetna do pomocy.
    > U nas zas byla i jeszcze dlugo bedzie Milicja.

    Nie. Jest policja o mentalności milicji.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 37. Data: 2012-05-23 11:44:59
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.05.2012 17:45, Ivam pisze:
    > To tak nie dziala - nie pamietam na jakiej podstawie, ale OIDP to taka
    > formulka jest dozwolona tylko i wylacznie w sprawach cywilnych.

    Z tego co mi wiadomo, ale mogę sie mylić, jeśli wystosujemy pismo do
    jakiegoś "organu" i ów "organ" nie odpowie bodajże w ciągu 30 dni to
    nasze pismo staje się wiążące dla obu stron. Prawników ew uprasza się o
    poprawienie.

    --
    Tom01

  • 38. Data: 2012-05-23 13:27:41
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jphob9$dcu$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2012-05-23 01:11, RadoslawF
    pisze:
    > Policja, Chlopczyku, to jest w Europie Zachodniej. Mila, kulturalna,
    > chetna do pomocy.
    > U nas zas byla i jeszcze dlugo bedzie Milicja.

    Chciało Ci się? :-)

    --
    Grzybol

  • 39. Data: 2012-05-23 16:18:41
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Tom01" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Z tego co mi wiadomo, ale mogę sie mylić, jeśli wystosujemy pismo do
    > jakiegoś "organu" i ów "organ" nie odpowie bodajże w ciągu 30 dni to

    Kiedys o to przepychanka byla i wtedy "organa" odpisywaly "ze wzgledu na
    koniecznosc (tutaj rozne powody) w pelni bedziemy mogli sie ustosunkowac do
    tego pisma za (tutaj ilosc czasu - najczesciej spora)".

    Jakis czas temu to sie pozmienialo i czesc urzedow nie ma limitow, czesc ma
    14 dni, czesc ma 2 miesiace.

    A formulka "jak nie dostane odpowiedzi w ciagu ... to nie bede dalej splacal
    kredytu/nie przyjme mandatu/nie zaplace alimentow/etc." jest rownie
    nielegalna brak mozliwosci (albo tylko 3, 7, 10 dni) zwrotu towaru
    zakupionego przez internet.

    Paragrafu niestety nie podam - nie chce mi sie szukac.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 40. Data: 2012-05-23 16:45:18
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    Uzytkownik "Kowal" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Debile są wszędzie. Niezależnie co prowadzą, gdzie pracują, ....
    > Nie poradzisz.

    to ze mamy rozne zdania na jakis temat nie oznacza ze musimy sie wyzywac od
    debili
    szanuje Twoje zdanie, uszanuj moj punkt widzenia
    jo