  • 11. Data: 2012-05-21 02:01:55
    Temat: Re: Chowana tablica
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-21 02:00, $heikh el $hah pisze:

    > http://www.cda.pl/video/4754bd/Sposob-na-fotoradar

    I bardziej fantazyjna wersja:

    http://www.joemonster.org/filmy/18727/Miejski_sposob
    _na_fotoradar

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 12. Data: 2012-05-21 10:24:18
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jpc0i7$rj$1@usenet.news.interia.pl... W dniu 2012-05-21
    01:10, marider pisze:
    > http://www.cda.pl/video/4754bd/Sposob-na-fotoradar
    > Może górnicy by się w końcu na coś przydali? :P

    Albo tak:
    http://www.wykop.pl/ramka/161493/jak-anglicy-radza-s
    obie-z-fotoradarami-zobacz/

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2012-05-21 10:31:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2012 12:08, Tom01 pisze:

> [...]
    > mld złotych jako wpływy z mandatów. Za kasę unijną zakupiono ileś-tam
    > fotora... tfu, maszynek do robienia pieniędzy a "funkcjonariusze"
    > stawiają je w miejscach gdzie najłatwiej napstrykać przekroczeń
    > prędkości. Trzeba sie przed tym jakoś bronić. Oczywiście nie mówię o
    > durniach walących złoty dwadzieścia przez miasto, których trzeba łapać i
    > walić słone kary, ale sytuacje kiedy Straż Miejska postawi poza terenem
    > zabudowanym tymczasowy znak 40 i zaraz za nim radar. Mój ojciec -
    > emeryt, jeżdżący po emerycku kilka dni temu został złapany właśnie w ten

    W niektórych gminach to jest już totalna patologia - np. gnoi z gminy
    Biały Bór należy bojkotować jak się tylko da. Ja rozumiem kosić, jak
    ktoś ostro przekracza limit - nawet jeśli komuś "z boku" się wydaje
    niedorzeczny (bo może miejscowi coś wiedzą, o czym przyjezdny nie wie i
    jednak jest to ograniczenie racjonalnie uzasadnione).

    Ale do firmy przyszła kiedyś urocza parka: 60/50 i 52/50 (czyli
    przekroczenie o 2km/h - toż bardziej niebezpieczne będzie jeżdżenie z
    wzrokiem wlepionym w cyferblat, żeby nawet pół km/h nie przekroczyć!).
    Dodatkowy smaczek - oba pomiary były w odstępie 50 sekund. Łobuzy
    postawili skrzynki przed skrzyżowaniem i na poprzecznej za skrzyżowaniem.

  • 14. Data: 2012-05-21 11:50:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-21 10:31, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > Dodatkowy smaczek - oba pomiary były w odstępie 50 sekund. Łobuzy
    > postawili skrzynki przed skrzyżowaniem i na poprzecznej za skrzyżowaniem.

    Ten drugi oczywiście do odrzucenia.
    Pierwszy przy obecnych przepisach też bezkarny.

    Nie bójcie się pisać odwołań od pism ze straży.
    Pamiętajcie, że oni nie przysyłają mandatów, tylko propozycje przyznania
    się do winy, na podstawie której potem przyślą mandat.

    Rozumiem, że takie pismo do SM to nie to samo, co anonimowe
    obsmarowywanie innych na grupie dyskusyjnej, ale warto zebrać się na odwagę.

  • 15. Data: 2012-05-21 16:57:23
    Od: amos <g...@g...com>

    On 21 Maj, 10:24, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > Albo tak:http://www.wykop.pl/ramka/161493/jak-anglicy-rad
    za-sobie-z-fotoradara...

    W UK to latwopalne stawiaja - sami wiec sobie winni. Pewnie chlodzenie
    im nie wyrabia w upalne dni. :)
    --
    amos

  • 16. Data: 2012-05-21 20:20:31
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    >.... z byle
    > powodu.

    jak by ci dziecko zabili to bys inaczej tu jeczal

  • 17. Data: 2012-05-21 20:29:17
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-21 20:20, siny pisze:

    > jak by ci dziecko zabili to bys inaczej tu jeczal

    Ty weź może z domu w ogóle nie wychodź, bo jeszcze pijany puszkarz
    wjedzie na chodnik i Cię śmiertelnie potrąci.
    A jeśli masz nad łóżkiem obraz w ciężkiej ramie, to ściągnij, bo jeszcze
    kiedyś Ci spadnie na głowę i śmiertelnie zabije! ;)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 18. Data: 2012-05-21 20:35:16
    Od: "siny" <s...@w...pl>

> [...]
    > A jeśli masz nad łóżkiem obraz w ciężkiej ramie, to ściągnij, bo jeszcze
    > kiedyś Ci spadnie na głowę i śmiertelnie zabije! ;)

    moim zdaniem po to jest ograniczenie przez wioske do 40 czy 50 by je
    przestrzegac
    zerkni se na reszte europy jak to jest (patrz raczej na zachodnia jej czesc)
    jezdza bezpiecznie i mniej trupow
    dlatego napisalem ze jakby ktoremus tu z nas dziecko zabli to inaczej bys :)

    ogarniasz?

  • 19. Data: 2012-05-21 20:56:21
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-21 20:35, siny pisze:
> [...]
    > jezdza bezpiecznie i mniej trupow
    > dlatego napisalem ze jakby ktoremus tu z nas dziecko zabli to inaczej bys :)

    Nie całkiem.
    W każdym razie lepiej nie pozwalaj swojemu dziecku jeździć na nartach po
    małopolskich stokach, bo na nich nie ma ograniczeń prędkości, a ja w
    zimię lubię na snowboardzie... no... zapierdalać! :)

    A prawda jest taka, że na tych, co dają po mieście na jednym kole
    dwieście, nie ma skutecznego i legalnego jednocześnie sposobu.
    Przeciętny Smerf machnie ręką i nawet nie podejmie pościgu, za to za
    osobą, która przebiegła na czerwonym świetle, gdy wszystko stało,
    weźmie, zawróci i wypisze 100 zł, bo niby tylko sobie przeszedłem, a
    mogłem przecież zabić... zatrzymując się na środku pasów, wyciągając z
    teczki Uzi i otwierając ogień do wszystkiego co by się poruszyło i to
    nielegalnie, bo na czerwonym!

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 20. Data: 2012-05-21 21:30:51
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Ale do firmy przyszła kiedyś urocza parka: 60/50 i 52/50 (czyli
    > przekroczenie o 2km/h - toż bardziej niebezpieczne będzie jeżdżenie z
    > wzrokiem wlepionym w cyferblat, żeby nawet pół km/h nie przekroczyć!).

    Nadzieja w tym, że w nowych pojazdach będzie montowane odgórne
    sterowanie maksymalną prędkością i choćby nie wiem jak dodawać gazu
    więcej niż 50 km/h nie pojedzie.
    Kolejny krok to leżanka za kierownicą, coby nie marnować czasu i się
    przespać. A autopilot niech robi co ma robić.

    --
    pozdrawiam
    Piotr