    From: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Chory photoshop
    Date: Fri, 14 Aug 2009 08:24:59 +0200

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
    news:h61nl8$8rs$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak się natknąłem na artykuł o nazwie "chory photoshop".
    > W odróżnieniu od kiedysiejszych zdjęć pana od gołych, wyrwanych cycków na
    > siłę wciśniętych w jakiegoś hadeera - tu technika jest na najwyższym
    > poziomie z całą pewnością. Tylko niektóre zdjęcia deko są przerażające,
    > jednak poza tym pomysły i przede wszystkim wykonanie jest pierwszej klasy.
    > Tu link:
    > http://freshpics.blogspot.com/2009/08/freaky-photosh
    op-skills-by-adnrey.ht
    > ml
    > A jak wam się podoba? :)
    > d.

    Mi podobaja sie komentarze. Znak czasu.

    8:46 PM
    wykop said...
    wykop tu był
    9:27 AM
    Anonymous said...
    WYKOP KURWA ŻONDZI !!!!!!!1111111

    GOŚCIU JESTEŚ ZAJEBISTY i CHĘTNIE OPIERDOLIŁBYM CI BAGIETE ;-*
    12:18 PM
    Anonymous said...
    gałę to możesz opierdolić staremu i jeszcze orzechy mu wyjeść z dupy
    1:07 PM
    Anonymous said...
    Na jednej fociusie jest twoja stara ahahahaha

    WYKOP KUUUUURRRRWAAAAAAAA !!!

    JA PIERDOLE !!! WYYYKOOOOOOOOPPPP !!!!
    1:37 PM
    August said...
    Wykop.... żenada.

    A portfolio zajefajne !
    2:03 PM
    Anonymous said...
    lubie ziemniaczki
    2:31 PM
    Malvin said...
    Awesome... I;m speechless
    //
    and - umm... sorry for those 'wykop' stupid guys, they're just bunch of
    idiots :)
    //
    Keep it going! :)
    3:07 PM
    goblin said...
    incredible
    3:36 PM
    megabit6 said...
    XAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOX
    AOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXA
    OXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAO
    XAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAO
    im not spammer kid >.>''''''''''
    KURWA MAC CO TO JEST UFFF myslalem ze to pajonk a to tylko jakas kurewa
    heheheheHEHEHEHE jestem zabawny, ej zenon zabawny powiedz czy jestem zabawny
    ja pierdole tego komenta pisalo jakies dziecko neo kurwa ciekawe czy se jaja
    robi czy naprawde jest takie popierdolone szkoda slow na niego zzzzdfd
    6:34 PM
    Post a Comment
    Newer Post Older Post Home
    Subscribe to: Post Comments (Atom)