  • 1. Data: 2009-07-16 07:41:01
    Temat: Chorwacja roaming
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Witam
    Na co zwrócić szczególną uwagę jadąc do Chorwacji z telefonem z Plusie?

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 2. Data: 2009-07-16 07:48:58
    Temat: Re: Chorwacja roaming
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Na co zwrócić szczególną uwagę jadąc do Chorwacji z telefonem z Plusie?

    Przede wszystkim na to, ze Chorwacja nie nalezy do UE :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-07-16 09:16:11
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nigdzie nie dzwonic, nie odbierac zadnych połączeń, odbierac jedynie SMS-y i
    ewentualnie wysyłać SMS-y.

    Może być warto kupić miejscową kartę SIM, ale kiedyś były drogie (wychodziło około
    150 zł za samą kartę z numerem).

    Spróbować ustawić w plusie usługę cena rozmó za granicą = cena operatora lokalnego +
    15% marzy + vat, ale mi się ostatnio zapierali na dezinfolinii, że niedasie.

    http://www.plus.pl/oferta_dla_firm/nasze_uslugi/uslu
    gi_standardowe/roaming/oplaty/lista_krajow_i_oplat/
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-07-16 09:43:23
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    No szczegolnie zwrocic uwage na to, zeby nie rozmwiac przez ten telefon,
    bo wysokosc rachunku moze potem zaskoczyc. No i telefonow tez nie
    odbierac, bo sie placi za przychodzace :))

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-07-16 10:19:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >Nigdzie nie dzwonic, nie odbierac zadnych połączeń, odbierac
    >jedynie SMS-y i ewentualnie wysyłać SMS-y.

    Ale najpierw wylaczyc poczte glosowa warunkowa, bo jak ona
    odbierze, to bedzie podwojnie.

    J.

  • 6. Data: 2009-07-16 10:23:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 12:19:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale najpierw wylaczyc poczte glosowa warunkowa, bo jak ona
    > odbierze, to bedzie podwojnie.

    nie karm śmiecia

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 7. Data: 2009-07-16 11:26:23
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 09:41:01 +0200, Tadeusz napisał(a):

    > Na co zwrócić szczególną uwagę jadąc do Chorwacji z telefonem z Plusie?

    Kupić sobie przed wyjazdem starter Playa, przychodzące rozmowy w Plusie
    przekierować bezpośrednio na pocztę głosową (jeśli w Plusie tak się da),
    a na poczcie głosowej nagrać, ze jesteś osiągalny pod nowym numerem.
    W Chorwacji koszt przychodzącego połączenia w Play, to 1 zł/min.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2009-07-16 12:08:25
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Formalnie to się nie da nagrać samego "ogłoszenia", jedynie jako zapowiedź do poczty
    głosowej.
    Poza tym kto zdązy zapamiętać lub zapisać nowy numer?
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-07-16 15:14:40
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <> napisał w wiadomości pl...
    >Formalnie to się nie da nagrać samego "ogłoszenia", jedynie jako zapowiedź
    >do poczty głosowej.
    >Poza tym kto zdązy zapamiętać lub zapisać nowy numer?

    można powtórzyć numer ze 3 razy w tej zapowiedzi :)

  • 10. Data: 2009-07-16 15:17:27
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Chris" <> napisał w wiadomości .pl...

> [...]
    > a na poczcie głosowej nagrać, ze jesteś osiągalny pod nowym numerem.
    > W Chorwacji koszt przychodzącego połączenia w Play, to 1 zł/min.

    dzieki, to jest konkretny pomysł
    chyba zostawię ten plusowy w PL z przekierowaniem na pg
    i stosowną zapowiedzią z numerem Play i wezmę ze sobą Play :)
    Generalnie jest tak że to głównie do mnie dzwonią...

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz