  • 41. Data: 2017-10-10 01:21:43
    Temat: Re: Chore czy normalne?
    Od: "(c)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-08 o 15:49, Irokez pisze:
    > Jeszcze leży u mnie w piwnicy w kartonie HP LJ 6P. (---)
    >

    > Tak więc w końcu pójdzie też do utylizacji przy najbliższej okazji.

    Jeśli nie policzysz dużo, to może bym łyknął (acz jeszcze nad tym
    podumam!). Za ile zechce Ci się bawić w pakowanie i wysyłkę do Warszawy?

  • 42. Data: 2017-10-10 03:35:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Gałka" <p...@c...pl> wrote in message
    > (zasilacz sobie zachowałem :) ).

    He he :-) To samo zwykle robię.
    Jakiś sentyment do zasilaczy, a może jakiś fetysz? :-)

  • 43. Data: 2017-10-10 03:41:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Albo wrzucic do garazu/strychu ... o ile sie je ma :-)

    Nie macie w Polsce programu telewizyjnego Hoarders?
    https://en.wikipedia.org/wiki/Hoarders

    > Dla mnie to ma urok w wiekszej calosci - nie majac zaplecza
    > mechanicznego wszystko sprawia klopot, a tu gotowy naped w jednej osi.
    >
    > Tylko potem sie okazuje, ze kiepski naped, a czasu na hobby brak :-(

    Dokładnie: strych/piwnica/schowki pełne gratów które
    szkoda wyrzucić bo się "przyda" a do których przeważnie
    latami nie zaglądniesz... i szybko zapomnisz że je masz.
    Dokładnie problem opisywany w programie TV "Hoarders" :-)

  • 44. Data: 2017-10-10 10:55:09
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-10-10 o 03:35, Pszemol pisze:
    > "Piotr Gałka" <p...@c...pl> wrote in message
    >
    > He he :-) To samo zwykle robię.
    > Jakiś sentyment do zasilaczy, a może jakiś fetysz? :-)

    I jedno i drugie i trochę też racjonalności - takie zasilacze się czasem
    przydają.
    Kiedyś, dla malutkiego żółwia chciałem zrobić "domowym sposobem" źródło
    ciepła. Miałem stare żarówki samochodowe 6V. Połączyłem 4 (równolegle
    dwa zestawy po 2 w szereg) i to (nominalnie na 12V) zasiliłem zasilaczem
    5V/1A. Było w użyciu przez kilka lat.
    Padł był nierozbieralny zasilacz telefonu bezprzewodowego, więc wziąłem
    jeden z takich zachomikowanych i tylko wtyczkę musiałem zmienić.
    Niedawno użyłem zasilacza 12V do zasilenia 10cm paska LEDowego.
    P.G.

  • 45. Data: 2017-10-10 11:44:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie macie w Polsce programu telewizyjnego Hoarders?
    >https://en.wikipedia.org/wiki/Hoarders

    Nie pamietam, byc moze byl.
    Zjawisko jest znane.

> [...]
    >latami nie zaglądniesz... i szybko zapomnisz że je masz.
    >Dokładnie problem opisywany w programie TV "Hoarders" :-)

    No ale wiesz - moze zapomne, a moze sobie przypomne.
    Ilez to razy mialem fajny pomysl, gdzie na drodze stawal brak
    mozliwosci wykonawczych mechanicznych.
    A tu polowa niemal gotowa.

    Tylko ten brak czasu ... przez te cholerne newsy :-)
    Byle do emerytury :-)

    A wtedy to zabawki ze strychu sie moga bardzo przydac, bo przemysl
    skomplikuje i uprosci jednoczesnie produkty, czyniac je mniej
    przydatnymi :-)

    J.

  • 46. Data: 2017-10-10 20:28:04
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-10-09 o 20:36, sirapacz pisze:

    > 130 cały bęben z przyległościami a tu masz używkę:
    > http://allegro.pl/samsung-clp320-clp325-beben-100-sp
    rawny-ladny-i6906461628.html

    zaryzykowałem z używką. Zobaczymy.

    zdrówko

    --
    Irokez

  • 47. Data: 2017-10-10 20:42:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-10-10 o 01:21, (c)RaSz pisze:

    > Jeśli nie policzysz dużo, to może bym łyknął (acz jeszcze nad tym
    > podumam!). Za ile zechce Ci się bawić w pakowanie i wysyłkę do Warszawy?

    Nie lepiej na OLX upolować coś w stylu "oddam"? kurier chyba wyjdzie w
    cenie tego kloca, bo waży sporo. Zapakować aby po drodze nie rozleciało
    się to też sztuka.

    o, fajną LaserJet 4200N widzę w Warszawie za stówkę. 33 strony na
    minutę, szybki procek, sporo pamięci i wbudowany HP Jetdirect.

    --
    Irokez

  • 48. Data: 2017-10-11 01:33:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budyń" <b...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Czekam az sowiecka unia zrobi raz cos pozytecznego
    > i wprowadzi obowiazek dawania 10letniej gwarancji itp
    > aby nie wyrzucac prawie nowego sprzętu.

    Jasne... i wszystkie produkty objęte taką chorą gwarancją
    automatycznie będą musiały znacznie zdrożeć...

  • 49. Data: 2017-10-11 01:34:20
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-10-10 o 03:41, Pszemol pisze:
    > strych/piwnica/schowki pełne gratów które szkoda wyrzucić bo się
    > "przyda" a do których przeważnie latami nie zaglądniesz... i szybko
    > zapomnisz że je masz

    Stoję przed koniecznością redukcji "przydasi" o jakieś 90%, zgroza! Już
    czuję, jak mnie zimny pot zalewa.
    Co do zapominania, to raczej pamiętam, a nawet więcej: ja *widzę* tę
    jakąś brakującą podkładkę, czy inny wihajster, niemal każdy jego
    zakręcony kształcik, widzę, jakbym miał w ręku, wiem, że on *gdzieś*
    został dobrze i przemyślnie umieszczony, aby łatwo go znaleźć. Tylko
    q**wa gdzie???

  • 50. Data: 2017-10-11 01:42:34
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2017-10-10 o 03:35, Pszemol pisze:
    > "Piotr Gałka" <p...@c...pl> wrote in message
    >
    > He he :-) To samo zwykle robię. Jakiś sentyment do zasilaczy, a może
    > jakiś fetysz? :-)

    Przydałby się podatek ekologiczny od nie-uniwersalnych zasilaczy. No i
    zniżka dla wielofunkcyjnych. Wystarczy policzyć na ile taki elektrozłom
    zatruwa środowisko, i doliczać to do cen sprzętów nowych.

    Acz jako konsekwentny wróg etatyzmu mocno się wzdrygam przed dawaniem
    choćby odrobiny nadmiernej władzy tym, co tak lubią wydawać zarządzenia
    co-gdzie-i-jak ma być wytwarzane. Dyrygują, a sami żadnego uczciwego
    biznesu w życiu nie prowadzili, i nie poprowadzą!

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"