  • Data: 2011-08-24 05:50:11
    Temat: Re: Chopper dla grubasa
    Od: <MW> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:j30s7c$8n0$1@news.onet.pl...

    > Za male. Zacznij od diety.

    To może inaczej. Ja zacząłem od diety, kiedyś (w zeszłym roku) ważyłem 147.
    Teraz mam 122 kg. Przewiduję dalsze odchudzanie i mam nadzieję dotrzeć do
    ok. 90 - 95 kg. Chcę kupić motocykl i jeździć na nim, od kilku lat mam prawo
    jazdy kat A, ale nigdy na motorze nie jeździłem. Jestem zatem mocno
    początkujący i jeszcze gruby - szukam czegoś, co "uciągnie" moją masę
    (zmniejszająca się) ale i nie sprawi, że się zabiję na pierwszym zakręcie z
    powodu przerostu mocy. No i załóżmy, że docelowo będę ważył mniej.
    Zatem - jaki motocykl dla początkującego, o wzroście 178 i wadze 95 kg?

    --
    MW