  • Data: 2011-08-25 06:38:29
    Temat: Re: Chopper dla grubasa
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tytus z domQ pisze:

    > Praktyka pokazuje jednak co innego, juz swiat zapomina o pierwszych
    > dragstarach a Virazki niezmiennie w znakomitej kondycji.

    To może być też kwestia tego, że Virago to chyba chopper wszechczasów.
    Wydaje mi się, że sprzedano ich więcej niż jakikolwiek inny model (Mam
    na mysli 535). Pamiętam, że oglądając katalog "Motocykle świata" z
    początku lat 90, podniecałem się że jest to jedyny błyszczący motocykl
    kosztujący poniżej 20 kzł. Zatem miałem go na "celowniku".

    --
    pozdrawiam
    Piotr