  • Data: 2011-08-24 11:04:38
    Temat: Re: Chopper dla grubasa
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-24 12:27, huck pisze:

    > hehehe...
    > Kuczu organicznie nienawidzi tego motocykla :-)))
    > wiec jego opinia jest niemiarodajna

    Nie lubie tego motocykla ale to nie zmienia faktu iz jest niezly jako
    pierwszy chopperek dla lekkiego niewysokiego goscia lub dla kobietki.
    Nie dla duzego faceta !

    > powiem tak - daje rade i to doskonale (kreciłem nim trasy na bliski wschód)

    Ludzie objezdzaja swiat motorowerami co nie oznacza ze do tego zostaly
    sworzone.

    > ale powiedzmy ze jest to mały motocykl
    > generalnie viagry 535 i 1100 fajne som przez swoj stosunek masy do mocy

    535 nie ma mocy, zwlaszcza ze 90% 535 z Niemiec jest dlawiona do 27 albo
    34 KM choc ich polscy wlasciciele zawsze deklaruja pelne 46 KM.

    > yogi pomysl jak ciezki motocykl bedziesz w stanie podniesc, fizyka jest
    > taka ze to sie od czasu do czasu wywraca

    tydzien temu podnioslem sam (a na silownie mi nie po drodze)
    zaladowanego na maxa, wysokiego Ulyssesa czyli jakies 270 kg. Wiec da
    sie bez problemu. A jesli ktos jest lamaga to niech pozostanie przy
    rowerze. Cruisery, nawet te ciezkie, podnosi sie bez problemu jesli sie
    do tego dobrze podejdzie, bo sa niskie. A zreszta one sie niechetnie
    przewracaja. Raz tylko wolalem o pomoc gdy Harley RoadKing zssunal sie z
    podnosnika i przygniotl mi noge.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!