-
11. Data: 2002-11-30 20:52:50
Temat: Re: Choc jeden zadowolony klient Neo+?
Od: "pbas" <p...@p...onet.pl>
Witaj.
Ja tez kiedys mialem Neo256 i skusilem sie na Neo+ (nizsza cena, szybszy
transfer). O ile Neo256 od samego poczatku chodzilo az milo, to z Neo+ mialem
przez pierwsze 3 miesiace takie jaja, ze szok :( Bywaly przerwy po 2-3 dni :(
Ale teraz generalnie obleci. Bywa, ze cos pada, ale najczesciej po krotkim
czasie wraca do normy.
Pozdrawiam
Piotr
-
12. Data: 2002-11-30 20:53:09
Temat: Re: Choc jeden zadowolony klient Neo+?
Od: "Marek Zimolong" <m...@p...pl>
witam
bedziesz zalowal
TPSA planuje wymiane routerow dostepowych
podobno do konca roku, ma to cos pomoc
lepiej zaczekaj i zobacz czy pomoze
ja zamienilem ze starej neo na dsl i bardzo zaluje
pamietaj, ze nie bedziesz mogl wrocic do starej neo
--
pozdrawiam
Marek
m...@p...pl
-
13. Data: 2002-12-01 08:41:33
Temat: Re: Choc jeden zadowolony klient Neo+?
Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>
> BTW - jesli ktos posiada jakies namiary, ktore pomoglyby mi ich
pospieszyc (Biuro
> Reklamacji) - bardzo prosze na grupe badz priv...
Adam Leszczyński: Ludzie narzekają na to, że nawet do infolinii nie można
się dodzwonić...
Yann Gontard: To nie dziwi. Infolinia jest często zapchana, bo nie jest
przystosowana do tak rozległej awarii. Proponuję wysyłanie e-maili
(d...@t...pl), które są wnikliwie czytane i zawsze dają
nam dodatkową energię i argumenty do wprowadzania zmian.
Więcej:
http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,34520,1182864.htm
l
-
14. Data: 2002-12-01 08:41:57
Temat: Re: Choc jeden zadowolony klient Neo+?
Od: Marek Gutkowski <h...@b...spirs.jest.piekna.pl>
W artykule <X...@2...85.112.42>
Wojciech Skrzypinski napisał(a):
> Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl.XX> wrote in
> news:1651325.1NRz3xvehk@arista.cpi.pl:
>
> BTW - jesli ktos posiada jakies namiary, ktore pomoglyby mi ich pospieszyc (Biuro
> Reklamacji) - bardzo prosze na grupe badz priv...
>
W tym samym budynku co GPW mieści się poważne biuro TPSA. Kiedyś, jak mi
obiecali Neostradę, a potem nie chcieli się z tej obietnicy wywiązać, to
kursowałem tam, rozmawiać z Szefem Projektu Neostrada (dobra nazwa,
co?). Godzinka z telefonem wystarczy, żeby ustalić dane interesującej
Cię osoby.
--
//Too drunk. Fix later.
Hobbit <h...@b...spirs.jest.piekna.pl>
-
15. Data: 2002-12-04 13:33:42
Temat: Re: Choc jeden zadowolony klient Neo+?
Od: "mentis" <m...@...pl>
Wlasnie dzisiaj po 5 dniowej przerwie w dzialaniu NEOshitu+ przyszlo do mnie
dwoch "technikow" z TPSA w ramach reklamacji. Dla wyjasnienia CellPipe nie
synchronizowal sie w ogole. Chopaki nie wiedzieli co jest nie tak. Nowy
modem, ktory mieli ze soba tez nie dzialal. Okazalo sie, ze centrala byla
zmieniana i nie bylem na liscie abonentow neo+ (sic!). Oczywiscie jak
dzwonilem do ShitLinii 0800 to wszystko bylo okej. Na koniec jak juz modem
zostal dopisany i zsynchronizowal sie to chopaki nie potrafili sie polaczyc
uzywajac swojego tpsaNotebooka netem. porazka. u mnie na redhaciku od razu
sie polaczyl.
Wniosek jest taki, ze rzecz, ktora mozna bylo zrobic od razu przeszla przez
caly pion sieci przez technika od linii telefonicznej az po technikow od
NeoShitu+. Gratuluje organizacji
mentis at w.pl
-
16. Data: 2002-12-10 17:51:31
Temat: Re: Choc jeden zadowolony klient Neo+?
Od: --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>
begin śpi a mentis wrote:
> Wniosek jest taki, ze rzecz, ktora mozna bylo zrobic od razu przeszla przez
> caly pion sieci przez technika od linii telefonicznej az po technikow od
> NeoShitu+. Gratuluje organizacji
Jak to mówią... Telekompromitacja Polska SA ;)) I chyba czasem mają
rację.
Pozdrawiam - Nuta
(Remove 'da' from my address. Usuń 'da' z mego adresu)
--
Lokalizacja programu Hamster 1.3.23.210 oraz przydatne skrypty wraz z
opisami działania i instalacji: http://republika.pl/hamster_classic/
Dla miłośników TheBat! zaawansowane filtry spamu dla wszystkich kont.
-
17. Data: 2002-12-11 07:11:43
Temat: Re: Choc jeden zadowolony klient Neo+?
Od: "Red" <d...@p...onet.pl>
Nie licz na zadowolonych klientow Neo +
zreszta zobacz liste pl.internet.komunikaty
tam masz przyklady (jakies 10%) tego co mowi
o swoich awariach TP SA - neostrada na 1 miejscu
a w rzeczywistosci jest ZNACZNIE gorzej!
R
-
18. Data: 2002-12-13 09:11:04
Temat: Re: Choc jeden zadowolony klient Neo+?
Od: "Szymon 'Komar' Konarski" <k...@w...SPAMIK.pl.INVALID>
"Red" <d...@p...onet.pl> wrote...
> Nie licz na zadowolonych klientow Neo +
Hmmm, ja tam nie chcę nic pisać, coby nie zapeszać (tfu, tfu, tfu ;) ), ale
jeżeli modem ciągle jest połączony z routerem, to większość tych wpadek jest
nie istotna, ponieważ są to błędy w procesie autoryzacji. Wniosek: cały czas
mieć włączonego kompa albo mieć osobny router sprzętowy/programowy. :)
--
Szymon 'Komar' Konarski # pozdrowienia ... ode mnie ;)))
ADRES ANTYSPAMOWY W NAGŁÓWKU, POPRAWNY TO: komarq (szympans) wp (toćka) pl
"Pan Mordu zginie, ale przed śmiercią spłodzi legion śmiertelnych
potomków. A ślady ich przejścia znaczyć będzie CHAOS" --Alaundo
-
19. Data: 2002-12-23 18:37:36
Temat: Re: Choc jeden zadowolony klient Neo+?
Od: "Niko" <n...@s...notebook.neostrada.pl>
Użytkownik "Szymon 'Komar' Konarski" <k...@w...SPAMIK.pl.INVALID> napisał w
wiadomości news:atb10j.1ak.1@komar.pl...
> "Red" <d...@p...onet.pl> wrote...
>
> Hmmm, ja tam nie chcę nic pisać, coby nie zapeszać (tfu, tfu, tfu ;) ),
ale
> jeżeli modem ciągle jest połączony z routerem, to większość tych wpadek
jest
> nie istotna, ponieważ są to błędy w procesie autoryzacji. Wniosek: cały
czas
> mieć włączonego kompa albo mieć osobny router sprzętowy/programowy. :)
>
> --
> Szymon 'Komar' Konarski # pozdrowienia ... ode mnie ;)))
Racja. Po trzymaniu połączenia non-stop awarie występują jakby rzadziej - bo
nie ma problemów z autoryzacją. Jednak i tak zdarzaja się super awarie -
routerów usługowych (ostatnia od 8.20 do 9.25). Prawda jest taka, że to jest
usługa TESTOWA a nie w pełni działająca. Nie mam pojecia jak za usługę
NEOSTRADA+ mozna brać pieniadze - testy prowadzone przez użytkowników
powinny byc darmowe, lub wręcz powinno się nam za to płacić. Za co? Za to że
tracimy nerwy (o pieniądzach nie mówiąc) na próby dodzwonienia się pod numer
0800-lamerzy, walkę z betonem spod tego numeru (tylko raz na wiele prób
udało mi się połączyć z człowiekiem, który miał pojecie o czym mówi),
testowanie gównianego software'u Wanadoo itp, itd. Usługa powinna
wystartowac dopiero, gdy będzie w stanie zapewnić przez 7 dni w tygodniu
bezproblemowy stały dostęp do Internetu.
Czy jestem zadowolony z NEO+ - Oczywiście że tak! O ile działa ;)
Pozdrawiam
Niko
www.notebook.neostrada.pl
-
20. Data: 2002-12-25 09:54:42
Temat: Re: Choc jeden zadowolony klient Neo+?
Od: "mentis" <m...@...pl>
> jak w tej chwili przedstawia sie sytuacja z jakoscia uslugi Neo+?
> Jak jest z awariami typu brak autoryzacji, a jak z ogolna kondycja
> lacza? W tej chwili mam Neostrade 256, dziala (po 2 wymianach modemu)
> od 2 miesiecy praktycznie non-stop, transfery zwykle (kiedy korzystam,
> czyli po poludniu) ok. 26K/s. Na styczen umowilem sie na przejscie
> na Neo+ i zastanawiam sie, czy bardzo bede zalowal ;)
Cytuje:
Szanowni Panstwo!
W imienu TELEKOMUNY uprzejmie przepraszam za zaistniale w listopadzie br.
utrudnienia w korzystaniu z Internetu. Spowodowala je niestabilna praca
routerow uslugowych. Zapewniam, ze zostaly podjete wszelkie niezbedne
dzialania w celu rozwiazania tego problemu.
Aby zrekompensowac Panstwu zaistnaile niedogodnosci w styczniu 2003 roku
obnizymy o 50% kwote abonamentu za usluge NEO+
bla bla bla
Yann Gontard
dyr. Pionu Multimediow
Telelkomuna
p.s Ciekawe, czas pokaze!
Pozdrawiam