  • 11. Data: 2002-11-30 20:52:50
    Temat: Re: Choc jeden zadowolony klient Neo+?
    Od: "pbas" <p...@p...onet.pl>

    Witaj.

    Ja tez kiedys mialem Neo256 i skusilem sie na Neo+ (nizsza cena, szybszy
    transfer). O ile Neo256 od samego poczatku chodzilo az milo, to z Neo+ mialem
    przez pierwsze 3 miesiace takie jaja, ze szok :( Bywaly przerwy po 2-3 dni :(
    Ale teraz generalnie obleci. Bywa, ze cos pada, ale najczesciej po krotkim
    czasie wraca do normy.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 12. Data: 2002-11-30 20:53:09
    Od: "Marek Zimolong" <m...@p...pl>

    witam
    bedziesz zalowal
    TPSA planuje wymiane routerow dostepowych
    podobno do konca roku, ma to cos pomoc
    lepiej zaczekaj i zobacz czy pomoze
    ja zamienilem ze starej neo na dsl i bardzo zaluje
    pamietaj, ze nie bedziesz mogl wrocic do starej neo

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 13. Data: 2002-12-01 08:41:33
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

    > BTW - jesli ktos posiada jakies namiary, ktore pomoglyby mi ich
    pospieszyc (Biuro
    > Reklamacji) - bardzo prosze na grupe badz priv...
    Adam Leszczyński: Ludzie narzekają na to, że nawet do infolinii nie można
    się dodzwonić...
    Yann Gontard: To nie dziwi. Infolinia jest często zapchana, bo nie jest
    przystosowana do tak rozległej awarii. Proponuję wysyłanie e-maili
    (d...@t...pl), które są wnikliwie czytane i zawsze dają
    nam dodatkową energię i argumenty do wprowadzania zmian.

    Więcej:
    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,34520,1182864.htm

  • 14. Data: 2002-12-01 08:41:57
    Od: Marek Gutkowski <h...@b...spirs.jest.piekna.pl>

    W artykule <X...@2...85.112.42>
    Wojciech Skrzypinski napisał(a):
    > Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl.XX> wrote in
    >
    > BTW - jesli ktos posiada jakies namiary, ktore pomoglyby mi ich pospieszyc (Biuro
    > Reklamacji) - bardzo prosze na grupe badz priv...

    W tym samym budynku co GPW mieści się poważne biuro TPSA. Kiedyś, jak mi
    obiecali Neostradę, a potem nie chcieli się z tej obietnicy wywiązać, to
    kursowałem tam, rozmawiać z Szefem Projektu Neostrada (dobra nazwa,
    co?). Godzinka z telefonem wystarczy, żeby ustalić dane interesującej
    Cię osoby.

    --
    //Too drunk. Fix later.
    Hobbit <h...@b...spirs.jest.piekna.pl>

  • 15. Data: 2002-12-04 13:33:42
    Od: "mentis" <m...@...pl>

    Wlasnie dzisiaj po 5 dniowej przerwie w dzialaniu NEOshitu+ przyszlo do mnie
    dwoch "technikow" z TPSA w ramach reklamacji. Dla wyjasnienia CellPipe nie
    synchronizowal sie w ogole. Chopaki nie wiedzieli co jest nie tak. Nowy
    modem, ktory mieli ze soba tez nie dzialal. Okazalo sie, ze centrala byla
    zmieniana i nie bylem na liscie abonentow neo+ (sic!). Oczywiscie jak
    dzwonilem do ShitLinii 0800 to wszystko bylo okej. Na koniec jak juz modem
    zostal dopisany i zsynchronizowal sie to chopaki nie potrafili sie polaczyc
    uzywajac swojego tpsaNotebooka netem. porazka. u mnie na redhaciku od razu
    sie polaczyl.
    Wniosek jest taki, ze rzecz, ktora mozna bylo zrobic od razu przeszla przez
    caly pion sieci przez technika od linii telefonicznej az po technikow od
    NeoShitu+. Gratuluje organizacji

    mentis at w.pl

  • 16. Data: 2002-12-10 17:51:31
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin śpi a mentis wrote:

    > Wniosek jest taki, ze rzecz, ktora mozna bylo zrobic od razu przeszla przez
    > caly pion sieci przez technika od linii telefonicznej az po technikow od
    > NeoShitu+. Gratuluje organizacji

    Jak to mówią... Telekompromitacja Polska SA ;)) I chyba czasem mają
    rację.

    Pozdrawiam - Nuta
    (Remove 'da' from my address. Usuń 'da' z mego adresu)
    --
    Lokalizacja programu Hamster 1.3.23.210 oraz przydatne skrypty wraz z
    opisami działania i instalacji: http://republika.pl/hamster_classic/

  • 17. Data: 2002-12-11 07:11:43
    Od: "Red" <d...@p...onet.pl>

    Nie licz na zadowolonych klientow Neo +
    zreszta zobacz liste pl.internet.komunikaty
    tam masz przyklady (jakies 10%) tego co mowi
    o swoich awariach TP SA - neostrada na 1 miejscu
    a w rzeczywistosci jest ZNACZNIE gorzej!

  • 18. Data: 2002-12-13 09:11:04
    Od: "Szymon 'Komar' Konarski" <k...@w...SPAMIK.pl.INVALID>

    "Red" <d...@p...onet.pl> wrote...

    > Nie licz na zadowolonych klientow Neo +

    Hmmm, ja tam nie chcę nic pisać, coby nie zapeszać (tfu, tfu, tfu ;) ), ale
    jeżeli modem ciągle jest połączony z routerem, to większość tych wpadek jest
    nie istotna, ponieważ są to błędy w procesie autoryzacji. Wniosek: cały czas
    mieć włączonego kompa albo mieć osobny router sprzętowy/programowy. :)

    --
    Szymon 'Komar' Konarski # pozdrowienia ... ode mnie ;)))
    ADRES ANTYSPAMOWY W NAGŁÓWKU, POPRAWNY TO: komarq (szympans) wp (toćka) pl

  • 19. Data: 2002-12-23 18:37:36
    Od: "Niko" <n...@s...notebook.neostrada.pl>

    Użytkownik "Szymon 'Komar' Konarski" <k...@w...SPAMIK.pl.INVALID> napisał w
    wiadomości news:atb10j.1ak.1@komar.pl...
> [...]
    >
    > --
    > Szymon 'Komar' Konarski # pozdrowienia ... ode mnie ;)))

    Racja. Po trzymaniu połączenia non-stop awarie występują jakby rzadziej - bo
    nie ma problemów z autoryzacją. Jednak i tak zdarzaja się super awarie -
    routerów usługowych (ostatnia od 8.20 do 9.25). Prawda jest taka, że to jest
    usługa TESTOWA a nie w pełni działająca. Nie mam pojecia jak za usługę
    NEOSTRADA+ mozna brać pieniadze - testy prowadzone przez użytkowników
    powinny byc darmowe, lub wręcz powinno się nam za to płacić. Za co? Za to że
    tracimy nerwy (o pieniądzach nie mówiąc) na próby dodzwonienia się pod numer
    0800-lamerzy, walkę z betonem spod tego numeru (tylko raz na wiele prób
    udało mi się połączyć z człowiekiem, który miał pojecie o czym mówi),
    testowanie gównianego software'u Wanadoo itp, itd. Usługa powinna
    wystartowac dopiero, gdy będzie w stanie zapewnić przez 7 dni w tygodniu
    bezproblemowy stały dostęp do Internetu.
    Czy jestem zadowolony z NEO+ - Oczywiście że tak! O ile działa ;)

    Pozdrawiam
    Niko

    www.notebook.neostrada.pl

  • 20. Data: 2002-12-25 09:54:42
    Od: "mentis" <m...@...pl>

    > jak w tej chwili przedstawia sie sytuacja z jakoscia uslugi Neo+?
    > Jak jest z awariami typu brak autoryzacji, a jak z ogolna kondycja
    > lacza? W tej chwili mam Neostrade 256, dziala (po 2 wymianach modemu)
    > od 2 miesiecy praktycznie non-stop, transfery zwykle (kiedy korzystam,
    > czyli po poludniu) ok. 26K/s. Na styczen umowilem sie na przejscie
    > na Neo+ i zastanawiam sie, czy bardzo bede zalowal ;)

    Cytuje:
    Szanowni Panstwo!

    W imienu TELEKOMUNY uprzejmie przepraszam za zaistniale w listopadzie br.
    utrudnienia w korzystaniu z Internetu. Spowodowala je niestabilna praca
    routerow uslugowych. Zapewniam, ze zostaly podjete wszelkie niezbedne
    dzialania w celu rozwiazania tego problemu.

    Aby zrekompensowac Panstwu zaistnaile niedogodnosci w styczniu 2003 roku
    obnizymy o 50% kwote abonamentu za usluge NEO+

    bla bla bla

    Yann Gontard
    dyr. Pionu Multimediow
    Telelkomuna