  • Data: 2002-12-04 13:33:42
    Temat: Re: Choc jeden zadowolony klient Neo+?
    Od: "mentis" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie dzisiaj po 5 dniowej przerwie w dzialaniu NEOshitu+ przyszlo do mnie
    dwoch "technikow" z TPSA w ramach reklamacji. Dla wyjasnienia CellPipe nie
    synchronizowal sie w ogole. Chopaki nie wiedzieli co jest nie tak. Nowy
    modem, ktory mieli ze soba tez nie dzialal. Okazalo sie, ze centrala byla
    zmieniana i nie bylem na liscie abonentow neo+ (sic!). Oczywiscie jak
    dzwonilem do ShitLinii 0800 to wszystko bylo okej. Na koniec jak juz modem
    zostal dopisany i zsynchronizowal sie to chopaki nie potrafili sie polaczyc
    uzywajac swojego tpsaNotebooka netem. porazka. u mnie na redhaciku od razu
    sie polaczyl.
    Wniosek jest taki, ze rzecz, ktora mozna bylo zrobic od razu przeszla przez
    caly pion sieci przez technika od linii telefonicznej az po technikow od
    NeoShitu+. Gratuluje organizacji

    mentis at w.pl