  • Data: 2002-12-23 18:37:36
    Temat: Re: Choc jeden zadowolony klient Neo+?
    Od: "Niko" <n...@s...notebook.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon 'Komar' Konarski" <k...@w...SPAMIK.pl.INVALID> napisał w
    wiadomości news:atb10j.1ak.1@komar.pl...
    > "Red" <d...@p...onet.pl> wrote...
    >
    > Hmmm, ja tam nie chcę nic pisać, coby nie zapeszać (tfu, tfu, tfu ;) ),
    ale
    > jeżeli modem ciągle jest połączony z routerem, to większość tych wpadek
    jest
    > nie istotna, ponieważ są to błędy w procesie autoryzacji. Wniosek: cały
    czas
    > mieć włączonego kompa albo mieć osobny router sprzętowy/programowy. :)
    >
    > --
    > Szymon 'Komar' Konarski # pozdrowienia ... ode mnie ;)))

    Racja. Po trzymaniu połączenia non-stop awarie występują jakby rzadziej - bo
    nie ma problemów z autoryzacją. Jednak i tak zdarzaja się super awarie -
    routerów usługowych (ostatnia od 8.20 do 9.25). Prawda jest taka, że to jest
    usługa TESTOWA a nie w pełni działająca. Nie mam pojecia jak za usługę
    NEOSTRADA+ mozna brać pieniadze - testy prowadzone przez użytkowników
    powinny byc darmowe, lub wręcz powinno się nam za to płacić. Za co? Za to że
    tracimy nerwy (o pieniądzach nie mówiąc) na próby dodzwonienia się pod numer
    0800-lamerzy, walkę z betonem spod tego numeru (tylko raz na wiele prób
    udało mi się połączyć z człowiekiem, który miał pojecie o czym mówi),
    testowanie gównianego software'u Wanadoo itp, itd. Usługa powinna
    wystartowac dopiero, gdy będzie w stanie zapewnić przez 7 dni w tygodniu
    bezproblemowy stały dostęp do Internetu.
    Czy jestem zadowolony z NEO+ - Oczywiście że tak! O ile działa ;)

    Pozdrawiam
    Niko

    www.notebook.neostrada.pl