  • 81. Data: 2011-12-02 10:45:33
    Temat: Re: Nagrywarka
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/11/2011 11:42, Artur(m) wrote:

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Chciałbym zobaczyć "paluchy dzieciaka" wyczyszczone wodą.
    > Może i można, ale trzeba długo i naciskając - trzeć.
    > Ja swojego PVA potarłem ręcznikiem papierowym, jeden jedyny raz
    > bo po SuperHiper płyn i ściereczki nie chciało mi się iść, no to mam:(.

    A mój Dell IPS ma się doskonale po dziesiątkach przetarć ręcznikami,
    koszulkami i co tam miałem pod ręką, podobnie jak telewizor.

    A dziecko niekoniecznie musi chodzić po domu upieprzone od stóp do głów
    wyplutym jedzeniem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 82. Data: 2011-12-02 10:46:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/12/2011 07:06, Artur(m) wrote:

    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >>> https://picasaweb.google.com/lh/photo/QUqxNUhE5mFYc9
    l6WREzU2iCdozGGJQKryYRU81iyAs?feat=directlink

    > Animko. nie udawaj że nie rozumiesz dowcipu.
    > Bo napisałaś poważnie, tak jakbyś nie rozumiała.

    To jest Animek, on nic nie rozumie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 83. Data: 2011-12-02 10:47:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/11/2011 11:38, Artur(m) wrote:

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Można wprost pod górę i "tyłem", ale można "przodem" i z lekka obejść górę
    > Substancja czyszczaca rozpuszcza brud a nie rozmazuje go, bo brud to w
    > dużej
    > części tłuszcz.
    > Można, i tak, i tak, kto jak woli, ale oszczędność jest.

    Całe szczęście, że mój monitor o tym nie wie i nie chce się rysować ani
    mazać biedak.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 84. Data: 2011-12-02 10:48:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/11/2011 11:43, Artur(m) wrote:

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Dziwny LCD.

    Dziwne jest, że najprostszych rzeczy nie przyjmujesz do wiadomości. Albo
    po prostu ja nie smaruję go rosołem na tłustej kurze.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 85. Data: 2011-12-02 12:23:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kamil" jbaa65$s7u$...@i...gazeta.pl

    > Ale po co, skoro Animka palcami ekranu nie dotyka, bo mama ją tak nauczyła?

    A co z ekranami dotykowymi?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 86. Data: 2011-12-02 12:25:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kamil" jbaa8d$s7u$...@i...gazeta.pl

    > A mój Dell IPS ma się doskonale po dziesiątkach przetarć ręcznikami, koszulkami i
    co tam miałem pod ręką, podobnie jak telewizor.

    Moja matryca w notebooku przemokła od mycia wodą -- są plamy wewnątrz.
    Chyba trzeba rozkręcić matrycę i wymyć ją jakimś duchem, czyli
    spirytusem. Ale boję się rozkręcania -- mogę nie skręcić. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 87. Data: 2011-12-02 12:53:33
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/12/2011 12:23, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "kamil" jbaa65$s7u$...@i...gazeta.pl

    > A co z ekranami dotykowymi?...

    Nie wiem, ale chętnie poczytam kilka stron Twoich przemyśleń na ten
    temat, najlepiej podpartych natura rzeczy martwych i spojrzeniem malarzy
    okresu renesansu na problemy niższych klas społecznych.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 88. Data: 2011-12-02 12:59:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kamil" jbahod$n40$...@i...gazeta.pl

    > Nie wiem, ale chętnie poczytam kilka stron Twoich przemyśleń
    > na ten temat, najlepiej podpartych natura rzeczy martwych i
    > spojrzeniem malarzy okresu renesansu na problemy niższych
    > klas społecznych.

    Nie znam się na malarstwie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 89. Data: 2011-12-02 20:04:38
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "kamil"

    > Przegapiłeś sarkazm, ale akurat nie dziwi mnie to ani trochę.

    Dziwię się, że przegapiłeś, że nie przegapiłem ale jak ktoś mądry
    powiedział (a może to moje? Sam się już pogubiłem w tych mądrościach):
    "Przestajemy żyć w momencie, kiedy przestajemy się dziwić"

    > Zanim zacznie się innym udowadniać, że nie mają racji

    Uroczyście oświadczam i przyznaję, ze masz rację - ale na swój własny
    użytek i niech tak zostanie. Nie rozumiem tylko czemu chcesz tak szeroko tę
    swoją rację popularyzować? Prochu wszak nie wymyśliłeś i nobla ani patentu
    za nią i tak nie dostaniesz. (taką samą rację mają ci, co zamiast pasty do
    butów używają drugiej nogawki spodni, zamiast szczoteczki do zębów -
    palca, ci co smarkają w rękaw, albo co plują na dłoń i wycierają brudne
    dziecięce twarze;)

    > warto może posłuchać że coś od lat sprawdza się u nich znakomicie.

    Ależ ja słucham, ale jakoś nie trafiają do mnie twoje metody. Może gdyby
    stało za nimi doświadczenie miliardów (oby nie much) byłoby mi łatwiej dać
    im wiarę?
    Zrób kiedyś proste doświadczenie i umyj wodą nie ekran, ale lustro w
    łazience. Zobaczysz ile więcej trzeba czasu i uwagi aby uzyskać efekt taki
    jak po płynie do mycia szyb (i luster).

    > Ale po co, skoro Animka palcami ekranu nie dotyka, bo mama ją tak
    > nauczyła?

    Czy wyobraźnia jest w stanie podsunąć ci chociaż jeden przypadek
    bezdotykowego zabrudzenia monitora
    (zastrzegam z góry, że parskania śmiechem, ejakulacji dowcipu, rzucania
    mięsem i Haśkowych much nie zaliczę)?
    --
    LP

  • 90. Data: 2011-12-02 20:37:40
    Temat: Re: Chłopaki myją swoje monitory.
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-02 21:04, LP pisze:
    > Czy wyobraźnia jest w stanie podsunąć ci chociaż jeden przypadek
    > bezdotykowego zabrudzenia monitora
    > (zastrzegam z góry, że parskania śmiechem, ejakulacji dowcipu, rzucania
    > mięsem i Haśkowych much nie zaliczę)?

    Ekran się kurzy i kurz odbija się na twarz. W związku z tym ja raz na
    jakiś czas myję zmoczoną i pomydloną szmatką, potem przecieram szmatką
    zmoczoną w ciepłej wodzie, czyli płuczę. Następnie wycieram do sucha.
    Mydło powoduje, że ekran się nie elektryzuje i nie odbija od siebie
    pyłków kurzu. Jeden raz tylko skorzystałam z porady (na jakiejś grupie)
    Expierda i ją stosuję do dziś.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w