eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyChłodnica - zamiennik, używka czy naprawa?Re: Chłodnica - zamiennik, używka czy naprawa?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Chłodnica - zamiennik, używka czy naprawa?
    Date: Wed, 9 Apr 2014 12:05:45 -0500
    Organization: prywatna
    Lines: 1
    Message-ID: <li3ul1$p30$1@dont-email.me>
    References: <533d4278$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <533ff71d$0$2361$65785112@news.neostrada.pl> <lhovfq$k3b$1@dont-email.me>
    <53402ff3$0$2246$65785112@news.neostrada.pl> <lhpd7h$qnr$1@dont-email.me>
    <53404433$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <lhv8ad$bks$1@mx1.internetia.pl>
    <53443312$0$2227$65785112@news.neostrada.pl> <li1dau$8ad$1@dont-email.me>
    <53443f90$0$2162$65785112@news.neostrada.pl> <li1rsm$5t5$1@dont-email.me>
    <53457896$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 9 Apr 2014 17:05:37 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="19c0ddcc1f03ea2c94c1ac227188e752";
    logging-data="25696";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+XwI39ctQHuXao+AzgTsq9"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <53457896$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:dAI5i54Juuf6ES+GTQk8VnWEKZU=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2529909
    [ ukryj nagłówki ]

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
    news:53457896$0$2165$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wtrysk bezpośredni do komory spalania. Nie ma płukania dolotu
    > przez mgłę benzyny jak w standardowym silniku.
    > Filtr powietrza możesz wymieniać i co tydzień, ale to na nic, jak w
    > kolektorze dolotowym dopięta jest odma z miski olejowej.
    > Nie ma niestety żadnego układu do wyłapywania par oleju więc opary oleju
    > sobie zasyfiają kolektor, klapy otwierające 4/8 dolotów oraz dolot jak na
    > filmie. Powyżej 3tyś obr. klapy otwierają powietrze dla 8 zaworów, poniżej
    > dla 4 - dlatego syf jest jak widzisz większy w lewych dziurach, mniejszy w
    > prawych, na wydechu byłoby po równo. Jak bardzo masz osyfione doloty czuć
    > po tym, że dodając gazu nagle powyżej 3tyś obrotów auto zrywa się jak
    > rakieta (otwierają się czystsze kanały). Poniżej praca jak diesel,
    > niechętne przyspieszanie itp.
    > Swojego aż tak nie rozwierałem ale 2 lata temu czyściłem ile dało się
    > sięgnąć (ciasne długie kanały). Były totalnie ufajdane czarną mazią.
    > Dostęp niestety fatalny jest, nie da się wyciągnąć kolektora dolotowego
    > poza auto w T25 bez opuszczania silnika lub sporego demontażu osprzętu na
    > nim (pompa wysokiego ciśnienia i diabli wiedzą co jeszcze, nie
    > próbowałem).

    A olej używasz mineralny czy w pełni syntetyczny?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: