eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyChłodnica - zamiennik, używka czy naprawa?Re: Chłodnica - zamiennik, używka czy naprawa?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 09 Apr 2014 18:43:01 +0200
    From: Irokez <n...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.4.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Chłodnica - zamiennik, używka czy naprawa?
    References: <533d4278$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <533ff71d$0$2361$65785112@news.neostrada.pl> <lhovfq$k3b$1@dont-email.me>
    <53402ff3$0$2246$65785112@news.neostrada.pl> <lhpd7h$qnr$1@dont-email.me>
    <53404433$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <lhv8ad$bks$1@mx1.internetia.pl>
    <53443312$0$2227$65785112@news.neostrada.pl> <li1dau$8ad$1@dont-email.me>
    <53443f90$0$2162$65785112@news.neostrada.pl> <li1rsm$5t5$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <li1rsm$5t5$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <53457896$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.8.162.95
    X-Trace: 1397061783 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2165 83.8.162.95:49655
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2970
    X-Received-Body-CRC: 207124196
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2529902
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-09 00:06, Pszemol pisze:
    > "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
    > news:53443f90$0$2162$65785112@news.neostrada.pl...
    >> https://www.youtube.com/watch?v=6mV8C78Tpsg
    >> na filmie po przebiegu 167tyś km. Ja mam dychę mniej.
    >> 1AZ-FSE się syfi i tyle. Nie ma porównania do Hondy, Honda potrafi
    >> robić silniki a nie wyroby silnikopodobne.
    >
    > Te puste gniazda zaworów to sugerujesz że to są te dolotowe????
    > Skąd tam tyle syfu? Wyglądają jak wydechowe...
    >

    Wtrysk bezpośredni do komory spalania. Nie ma płukania dolotu przez mgłę
    benzyny jak w standardowym silniku.
    Filtr powietrza możesz wymieniać i co tydzień, ale to na nic, jak w
    kolektorze dolotowym dopięta jest odma z miski olejowej.
    Nie ma niestety żadnego układu do wyłapywania par oleju więc opary oleju
    sobie zasyfiają kolektor, klapy otwierające 4/8 dolotów oraz dolot jak
    na filmie. Powyżej 3tyś obr. klapy otwierają powietrze dla 8 zaworów,
    poniżej dla 4 - dlatego syf jest jak widzisz większy w lewych dziurach,
    mniejszy w prawych, na wydechu byłoby po równo. Jak bardzo masz osyfione
    doloty czuć po tym, że dodając gazu nagle powyżej 3tyś obrotów auto
    zrywa się jak rakieta (otwierają się czystsze kanały). Poniżej praca jak
    diesel, niechętne przyspieszanie itp.
    Swojego aż tak nie rozwierałem ale 2 lata temu czyściłem ile dało się
    sięgnąć (ciasne długie kanały). Były totalnie ufajdane czarną mazią.
    Dostęp niestety fatalny jest, nie da się wyciągnąć kolektora dolotowego
    poza auto w T25 bez opuszczania silnika lub sporego demontażu osprzętu
    na nim (pompa wysokiego ciśnienia i diabli wiedzą co jeszcze, nie
    próbowałem).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: