  • Data: 2017-08-11 17:48:53
    Temat: Re: Chlodek na parkingu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2017 o 17:16 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > 30 to przyjemny chlodek, gdy w aucie jest 80.

    Nigdy tyle nie miałem w aucie - a co roku jestem na południu.
    W tym roku na autostradzie do Madrytu podczas jazdy termometr w aucie
    pokazywał 46st.
    W samym Madrycie było 42-43. Auto zostawione na parę godzin na pełnym
    słońcu, po "schodzeniu" przez kilka minut metodą jaką opisałem miało temp.
    wewnątrz znacznie niższą niż na zewnątrz. Wystarczyło na moment uchylić
    okno aby się o tym przekonać.

    > Ale chodzi o pierwsze pare minut, gdy powietrze w srodku gorace, i
    > wnetrze gorace.
    > Im wiekszy przeplyw, tym sie szybciej schlodzi.

    Sprawna, wydajna klima w zupełności wystarczy.

    TG