  • Data: 2017-08-11 21:32:53
    Temat: Re: Chlodek na parkingu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
    W dniu .08.2017 o 17:16 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    >Nigdy tyle nie miałem w aucie - a co roku jestem na południu.
    >W tym roku na autostradzie do Madrytu podczas jazdy termometr w aucie
    >pokazywał 46st.

    Podczas jazdy.
    A ja mialem pare plastikowych gadzetow pogietych od goraca. Na
    parkingu.
    46 C do tego nie wystarczy. Efekt szklarni.

    >Sprawna, wydajna klima w zupełności wystarczy.

    Ale chodzi o to co lepsze :-)
    Najrozsadniej to wypchnac gorace powietrze ze srodka, i zastapic je
    nowym, chocby mialo miec 45C.
    I drugi raz, skoro elementy wnetrza rownie gorace.
    I moze trzeci. A potem juz trzeba klime.

    Szyberdach wymienia szybko.

    J.