  • Data: 2017-08-09 10:10:34
    Temat: Re: Chlodek na parkingu
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol <P...@p...com> wrote:

    > Tam chyba miałem napisać 15 lub 25A.

    To już prędzej :)

    Ja mam z tego co pamiętam 15A.

    > Pytanie było właściwie retoryczne, bo wiemy wszyscy że Farelka miała z
    > 1500W w samej grzałce, plus jakieś waty w dmuchawie, więc to w sumie bez
    > różnicy - zarówno 5 jak i 25A za mało aby puścić Farelkę.

    Pytanie czy chcesz ogrzać całe wnętrze, czy tylko ręce. Jeśli tylko ręce,
    to polecam dmuchawę 300W z Allegro, tylko trzeba dodać rezystor, żeby
    obroty wentylatora były mniejsze - wtedy powietrze jest naprawdę ciepłe.

    Mam też heater 1kW na 12V (z jakiegoś Citroena bodajże) + dwa wentylatory
    i osobny akumulator do niego - czekają na dorobienie układu czasowego i
    zabudowanie w samochodzie, jak będę miał czas i ochotę (przed zimą) :)
    Przez 15 minut da radę grzać, potem aku już nie daje rady (jest stary,
    ale nie chcę do takiego celu kupować nowego, bo po paru głębokich
    wyładowaniach będzie do wyrzucenia).

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]