  • Data: 2017-08-09 15:37:43
    Temat: Re: Chlodek na parkingu
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 8 Aug 2017 13:07:43 -0700 (PDT) g...@g...com
    napisał:

    >Gdyby jeszcze ten piecyk miał ogniwa peltiera, albo wręcz był kotłem z jakąś turbiną
    to byśmy mogli mieć Teslę na chrust :)

    Albo na węgiel - znacznie bardziej energetyczny od chrustu. Zamiast
    stacji ładowania, zbuduje się dużo tańsze hydranty, a węgiel będzie
    można kupić w spożywczaku.
    A właściwie to po co zamieniać energię pary na energię elektryczną?
    Do napędu samochodu można przecież dać silnik parowy.

    :-)