eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyChip Brabusa do E250CGI 204KM --> 230KM co sądzicie ?Re: Chip Brabusa do E250CGI 204KM --> 230KM co sądzicie ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Chip Brabusa do E250CGI 204KM --> 230KM co sądzicie ?
    Date: Thu, 12 Aug 2010 12:50:37 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 26
    Message-ID: <i40jlt$i85$1@node1.news.atman.pl>
    References: <i3ut5p$i6g$1@inews.gazeta.pl> <i3utqa$b9k$1@node1.news.atman.pl>
    <i3uu6n$m39$1@inews.gazeta.pl> <i3v0ei$bou$1@node1.news.atman.pl>
    <i3v0si$24s$1@inews.gazeta.pl> <i40aob$gv3$1@node1.news.atman.pl>
    <i40hdb$7bi$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089074243036.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1281610237 18693 89.74.243.36 (12 Aug 2010 10:50:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Aug 2010 10:50:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Macintosh/20100228)
    In-Reply-To: <i40hdb$7bi$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2303101
    [ ukryj nagłówki ]

    A r t i e pisze:

    > Czyli pewnie nie jest bez wpływu na żywotność silnika tuning 204->230..

    To nie tak, sa dwie strony medalu, silnik zawsze jest robiony z jakims
    zapasem, jak mozna sie przekonac niektorzy producenci ten zapas daja
    spory (patrz 1.9TDI 130KM i osiagane moce 260KM). Niecale 30KM przyrostu
    to nie jest jakis kosmos ale jak program jest zrobiony z glowa a nie z
    gotowca. Nie raz mozna bylo sie przekonac, ze gotowce z WIELKICH firm
    tuningowych to badziewie (patrz chip bodaj MTM do RS4 B5 znanego z
    sr.pl, gdzie splynely tloki). Czemu gotowce to badziew? Bo nie
    uwzgledniaja kondycji konkretnego silnika, czesto sa popelniane
    karygodne bledy (tak jak nieuwzglednienie sytuacji, ze ktos moze lubic
    pocisnac bardziej majac wieksza moc) i konczy sie to tym, ze tloki
    splywaja. Do czego daze, jak pojedziesz do Brabusa to wgraja Ci drogiego
    gotowca i piona, narazie. Pojedziesz do tunera to pogadasz, powiesz
    czego oczekujesz, dostaniesz zalecenia do konkretnego programu (jak np.
    powiesz, ze cisniemy ile wlezie KM to tuner zapewne Ci powie, ze masz
    zbyt dlugo nie palowac, studzic silnik i kaze zamontowac zegar do
    monitowania EGT i/lub AFR), jak bedziesz chcial bezpieczny przyrost to
    zrobi Ci sensowny program, ze bedziesz mogl uzywac samochodu praktycznie
    jak seryjnego i nic sie nie stanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: