  • 11. Data: 2015-10-12 16:37:51
    Temat: Re: Chinskie xenony
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 12 Oct 2015 16:27:04 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie wykluczam tez, ze Chinczyk popelnil jakis blad w partii, ale

    Śmieszne, że Chinczykowi nawet nie chciało się generować różne
    numerki na etykiecie, by chociaż pozory robić...

    --
    Marek

  • 12. Data: 2015-10-12 17:03:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Mon, 12 Oct 2015 16:27:04 +0200, "J.F."

    >Śmieszne, że Chinczykowi nawet nie chciało się generować różne
    >numerki na etykiecie, by chociaż pozory robić...

    A po co ? Klient i tak nie zwroci na to uwagi :-)

    Wersja druga - dostal wzor do skopiowania, to skopiowal :-)

    Nie wiem skad te etykiety - z laserowki, czy porzadniejszej drukarni -
    ale w porzadnej drukarni numery seryjne to klopot.

    A sam Philips ... naprawde poszczegolne palniki numeruje, czy to tez
    numer partii ?

    J.

  • 13. Data: 2015-10-12 17:20:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 12 Oct 2015 17:03:44 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A po co ? Klient i tak nie zwroci na to uwagi :-)

    Ale świadomość klienta rośnie, kilka lat temu przysłowiowa gospodyni
    z Gdańska nie odróżniała jajek "trójek" od "jedynek"

    --
    Marek

  • 14. Data: 2015-10-12 17:37:24
    Temat: Re: Chiafnskie xenony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Mon, 12 Oct 2015 13:01:17 +0100, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > Dla mnie jako elektronika jest to układ zapłonowy, a na całym
    > świecie

    >Uuu a kiedy nomenklatura się zmieniła?
    >Za moich czasów balastem był nazywany tylko statecznik (kiedyś
    >indukcyjny) ograniczający prąd lampy zasilanej z AC, nomen onen ważył
    >swoje.

    Chyba sie nie zmienila.
    Nadal mamy balast/statecznik/dlawik i uklad zaplonowy.

    Tyle, ze "balast" to tu dosc skomplikowana przetwornica, i o ile wiem,
    to w przypadku palnikow D2 zawiera tez uklad zaplonowy, natomiast w
    przypadku D1 nie zawiera, bo on jest schowany w tym plastykowym
    pudelku przy palniku.

    Stad kabli od D2 lepiej nie dotykac, bo mozna byc niemilo pokopanym.
    Choc nawet to robocze napiecie cos 85V wynosi i w zasadzie tez juz
    niebezpieczne.

    J.

  • 15. Data: 2015-10-12 17:41:30
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > Bo tak zeby ktos z dobroci serca spalil sobie nowa i chyba droga
    > przetwornice, to mi sie cos nie bardzo chce wierzyc ...

    Mnie z kolei zastanawia, co on dokładnie udowodnił tym filmem.
    Że przetwornicę zaprojektował idiota, który nie dał zabezpieczenia
    przeciwzwarciowego?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 16. Data: 2015-10-12 19:00:46
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    https://www.youtube.com/watch?v=vhaTJ3XQ--I

    Ale ... mam jakies podejrzenia. Film sponsorowany ?
    ---
    Przez producenta akumulatorów :-)

  • 17. Data: 2015-10-12 19:21:56
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 12.10.2015 o 14:14, AlexY pisze:

    > Sam mam w samochodzie konwersję H4
    > (zestaw palniki + balasty) którą zakładałem dobre 5 lat temu, najtańszy
    > chińczyk i śmiga do tej pory.

    Nie masz problemów z przeglądami, kontrolami, itd?
    Też chętnie bym w to wszedł, ale każda rozmowa z idiotą mnie przeraża.

    --
    Mirek.

  • 18. Data: 2015-10-12 20:26:33
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 12 Oct 2015 13:23:14 +0200, J.F. wrote:

    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    trada.pl...
    > On Mon, 12 Oct 2015 12:56:51 +0200, "J.F."
    >
    > I jeszcze fachowy - jarznik.
    > Tez nie calkiem wlasciwe, i malo popularne.

    Wystarczy zerknąć jak to się nazywa w oświetleniu ulicznym -> Lampa, w
    odróżnieniu od Oprawy (do której się taką lampę "wkręca"). Jeszcze
    prościej, to zwyczajnie źródło światła.

    Tomek

  • 19. Data: 2015-10-13 01:02:29
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Mirek pisze:

    > Nie masz problemów z przeglądami, kontrolami, itd?

    W UK? Tu mają na to wy...łożone..., świeci prawidłowo - to jest ok.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 20. Data: 2015-10-13 01:06:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> wrote in message
    > Mnie z kolei zastanawia, co on dokładnie udowodnił tym filmem.
    > Że przetwornicę zaprojektował idiota, który nie dał zabezpieczenia
    > przeciwzwarciowego?

    Tam nie ma zwarcia, raczej palnik inaczej pracuje.
    I przetwornicę projektował inżynier do specyfikacji,
    która zapewne nie przewidywała pracy z podróbkami.