  • Data: 2015-10-13 16:10:03
    Temat: Re: Chinskie xenony
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:mvioj1$9ot$1@dont-email.me...

    > To już zeszliśmy z argumentu profesjonalizmu na ekonomię?

    Profesjonalizm cały opiera się na ekonomii.
    Facet prowadzi biznes a nie chałupnictwo dla przyjaciół.
    Wcale się nie dziwię że tak upalonych płytek nie naprawia.
    Naprawianie ich to byłaby nieodpowiedzialna amatorszczyzna.

    > G..no prawda, jaką masz pewność że ta nowa już nie jest wadliwa?

    Bo była wykonana i przetestowana na linii produkcyjnej w fabryce.
    Ty swoją naprawę "przetestowałeś" u siebie na stole...

    > Chyba nic nigdy nie naprawiałeś, takie odnoszę wrażenie.

    Wiele rzeczy naprawiłem. Ale hobbystycznie. Przeważnie dla siebie.
    Więc liczyłem się z faktem że nie mogę płytki po naprawie przetestować
    na wytrzymałość na wibracje, na temperaturę -20C albo +70C itp.

    > [..]

    > To żadne przechwałki, myślę że połowa grupy PME jest w stanie to zrobić z
    > podobnym rezultatem.

    Dodajmy, dupianym rezultatem. Bez gwarancji co się stanie z naprawioną
    ścieżką gdy będziesz próbował przetwornicy użyć w zimie, w nocy, w górach
    na pełnym mrozie, gdzie temperatura ścieżki szybko skoczy od -20C do
    np. +40C w kilka minut, bo te przetwornice w komorze silnika siedzą.