  • 31. Data: 2011-01-13 00:26:07
    Temat: Re: Chińskie telefony
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 20:18:45 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    >Foxconn nie jest chinski ma tylko fabryke w chinach.

    Tajwan tez Chiny :-)

    >Inaczej musisz uznac Della za polska firme

    Dell juz nie jest polski. Sprzedal .. Foxconnowi :-)

    J.

  • 32. Data: 2011-01-13 07:25:51
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    TGor pisze:

    > I tezę Strybysz z iPlanety chciał obalić. Nie wyszło.

    Buhahahah a WIndows Mobile to projekt HTC, microsoft zas ukradł.

    Zamiast robic z siebie błazna wystarczy obejrzec "How made iPhone".
    Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem...

    > Poufne emaile Apple. Nie moge pokazać.
    > Apple to myśl techniczna z USA + prototypowanie + testy + wykonawstwo w
    > Chinach.
    >
    > A nie zdziwię się, że pomysł im sprzedano a Jobs po prostu go podchwycił.

    Taaa oczywiscie.... a Windows Phone narodził sie w Pekinskim szalecie
    podczas sikania Kim Dzong Bila gdy spojrzał na kafelki. Dobry zart

  • 33. Data: 2011-01-13 07:29:08
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > Tajwan tez Chiny :-)

    A Polska to Rosja.

    > Dell juz nie jest polski. Sprzedal .. Foxconnowi :-)

    i z polskiej firmy stał sie chinska bo .... ?

    Trole sa niekonsekwetne.... czy o pochodzeniu decyduje miejsce produkcji
    czy wlasciciel zakladu. Bo inaczej musisz uznac Foxconn za polska firme

  • 34. Data: 2011-01-13 07:30:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ererer pisze:
    > Meizu na rynku odtwarzaczy mp3 jest szanowaną marką i raczej ma niewiele
    > wspólnego z tandetną chińską elektroniką typu dualsimy i inne NokLe.
    >
    > Sam M9 był zapowiadany od dłuższego czasu i przypuszczam, że nie odbiega
    > jakością od produktów /uznanych/ producentów.

    Oczywiscie tak jak Huawei i ZTE w modemach .... i jakos tanio nie jest.
    Poprostu tanie marki wynikaja z tanich elementów

  • 35. Data: 2011-01-13 07:55:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011 08:29:08 +0100, Jan Strybyszewski wrote:
    >i z polskiej firmy stał sie chinska bo .... ?

    Chcialem tylko zwrocic uwage ze Dell nie ma juz montowni w Polsce, a
    Foxconn ma.

    >Trole sa niekonsekwetne.... czy o pochodzeniu decyduje miejsce produkcji
    >czy wlasciciel zakladu. Bo inaczej musisz uznac Foxconn za polska firme

    Celnicy maja na ten temat swoje wlasne zdanie :-)

    Czasem bywa z tego powodu smiesznie i straszno jednoczesnie :-)

    J.

  • 36. Data: 2011-01-13 08:02:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011 08:25:51 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    >Buhahahah a WIndows Mobile to projekt HTC, microsoft zas ukradł.

    Kupil/zlecil. Ot np
    http://en.wikipedia.org/wiki/MS-DOS
    http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Microsoft_Wo
    rd

    Ale oczywiscie WinCE, jesli nawet, to nie od HTC.

    J.

  • 37. Data: 2011-01-13 10:40:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > Chcialem tylko zwrocic uwage ze Dell nie ma juz montowni w Polsce, a
    > Foxconn ma.

    Co czyni produkty z tej montowni:

    a) polskimi
    b) chinskimi
    c) tajwanskimi
    d) amerykanskimi

  • 38. Data: 2011-01-13 17:56:05
    Od: lakis <m...@g...com>

    On 11 Sty, 11:11, "G Nowak" <g...@g...com> wrote:

    > Przeciez taniej kupic atrapy telefonu zeby sprzedawac pijanym na imprezach
    > jako kradzione. Nie wierze, ze ktos kupi taki telefon do codziennego uzytku
    > ;)
    >
    > --
    > Pozdr

    Nie wiem czemu jest taki dziwny stosunek do chńskich telefonów skoro
    wystarczy ich tylko nie kupować. Tylko jak nie kupimy chińskich to
    jakie nam zostaną?

  • 39. Data: 2011-01-14 15:34:32
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-01-13 08:25, Jan Strybyszewski wrote:

    > Zamiast robic z siebie błazna wystarczy obejrzec "How made iPhone".

    "How made iPhone"?
    To chiński angielski, więc wychodzi na moje.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 40. Data: 2011-01-14 15:37:11
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-01-13 08:25, Jan Strybyszewski wrote:

    > Zamiast robic z siebie błazna wystarczy obejrzec "How made iPhone".
    > Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem...

    Obejrzałem. Fajny:

    http://www.youtube.com/watch?v=BwfYLWFL4Ys
    "Though much is made of the fact that they're "Designed in California",
    land of sun, sand and Hollywood, the majority of Apple's products are
    actually 'made' in Chinese sweatshops. "

    Wiem, że to w prawdziwym, kalifornijskim angielskim ale nasz google
    translate...