  • 21. Data: 2011-01-12 17:06:19
    Temat: Re: Chińskie telefony
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > nie ma 3g bo nie ma, to cecha a nie wada,
    > z niezłym softem,
    > wieloma rzadko spotykanymi funkcjami, jak blacklist np.,

    a czym sie rozni reject list od black list?
    bo to pierwsze to nie taka rzadkosc :)

  • 22. Data: 2011-01-12 17:57:04
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-01-12 18:06, Q pisze:
    > bo to pierwsze to nie taka rzadkosc

    Nie wiem. To stwierdzenie człowieka z filmu.
    Autor wyraźnie jest zaskoczony, że nie ma się do czego doczepić w tym
    telefonie więc powtarza "chiński plastik", chyba nigdy nie spojrzał
    przedtem na etykietkę jakiegokolwiek produktu użytkowej elektroniki lub
    odzieży.
    P.

  • 23. Data: 2011-01-12 18:26:21
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Fajny to jest ten:

    Meizu M9

    parametry super nawet ekran 960*640px
    procek 1Ghz
    Android 2.2

    tylko trochę drogi jak na chińszczyznę :)

    --
    gs

  • 24. Data: 2011-01-12 19:16:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-01-12 19:26, Grzegorz S pisze:
    > Fajny to jest ten:
    >
    > Meizu M9
    >
    > http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.54116
    >
    > parametry super nawet ekran 960*640px
    > procek 1Ghz
    > Android 2.2
    >
    > tylko trochę drogi jak na chińszczyznę :)

    Tyle kosztuje. Ale niektorzy dalej mysla ze Snapdragony sa po 10USD

  • 25. Data: 2011-01-12 19:18:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-01-12 17:01, TGor pisze:

    > Że niby to, że maszyna jest z Japonii to Foxconn jest mniej Chiński?
    > Kogo chcesz oszukać?

    Foxconn nie jest chinski ma tylko fabryke w chinach. Inaczej musisz
    uznac Della za polska firme

    > Apple wymyśliło produkt, który Foxconn pod ich dyktando zmajstrował.

    Apple zaprojektowało iphona od A do Z.... Foxconn jest montownia.
    Ale mozesz dalej mowic iz Dell to polska firma

    > Ale nie jest to coś od pomysłu do przemysłu Made in USA.

    A jednak

  • 26. Data: 2011-01-12 19:19:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-01-12 17:11, J.F. pisze:

    > Teza byla ze to chinska mysl techniczna.

    > Ale masz cos na poparcie tej tezy ?

    Ja mam Johnathan Ive jest irlandzczykiem wiec to Irlandzki telefon

  • 27. Data: 2011-01-12 19:19:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-01-12 08:32, qwerty pisze:
    > Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    com...

    > chińczyk projektował i chińczyk pisał oprogramowanie.

    Bzdura

  • 28. Data: 2011-01-12 19:20:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-01-12 18:57, Pan Piskorz pisze:

> [...]
    > telefonie więc powtarza "chiński plastik", chyba nigdy nie spojrzał
    > przedtem na etykietkę jakiegokolwiek produktu użytkowej elektroniki lub

    SPokojnie czlowiek z filmu przyczepi sie do wielu rzeczy.... z softu

  • 29. Data: 2011-01-12 19:21:31
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-01-12 17:11, J.F. wrote:

    > Teza byla ze to chinska mysl techniczna.

    I tezę Strybysz z iPlanety chciał obalić. Nie wyszło.

    > Ale masz cos na poparcie tej tezy ?

    Poufne emaile Apple. Nie moge pokazać.
    Apple to myśl techniczna z USA + prototypowanie + testy + wykonawstwo w
    Chinach.

    A nie zdziwię się, że pomysł im sprzedano a Jobs po prostu go podchwycił.
    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 30. Data: 2011-01-12 22:06:41
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

> [...]
    > procek 1Ghz
    > Android 2.2
    >
    > tylko trochę drogi jak na chińszczyznę :)

    Meizu na rynku odtwarzaczy mp3 jest szanowaną marką i raczej ma niewiele
    wspólnego z tandetną chińską elektroniką typu dualsimy i inne NokLe.

    Sam M9 był zapowiadany od dłuższego czasu i przypuszczam, że nie odbiega
    jakością od produktów /uznanych/ producentów.

    --
    pozdrawiam,
    ererer