-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Chińskie podróbki samochodów
Date: Wed, 02 Sep 2015 21:40:15 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 43
Message-ID: <ms7jat$haj$1@node1.news.atman.pl>
References: <7...@g...com>
<mrvnn1$uju$1@dont-email.me> <mrvu4b$i3r$1@srv.chmurka.net>
<yrhnbqltcytj$.1n58ztnkdvf7x$.dlg@40tude.net>
<ms160r$slj$1@srv.chmurka.net> <ms4o6v$39t$1@node2.news.atman.pl>
<ms5d91$ecv$1@srv.chmurka.net> <ms5ufd$74l$1@node2.news.atman.pl>
<ms6747$9pi$1@srv.chmurka.net> <ms6cl0$l0c$1@node2.news.atman.pl>
<55e6db56$0$4782$65785112@news.neostrada.pl>
<ms6mo9$hq7$1@node1.news.atman.pl>
<55e6e0c7$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
<ms6obo$1o8$1@node2.news.atman.pl>
<55e6f168$0$8374$65785112@news.neostrada.pl>
<ms6t14$oq6$1@node1.news.atman.pl>
<55e70012$0$4767$65785112@news.neostrada.pl>
<ms72od$uv8$1@node1.news.atman.pl>
<55e71667$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<ms75eq$25t$1@node1.news.atman.pl>
<55e72d88$0$8385$65785112@news.neostrada.pl>
<ms7c94$98k$1@node1.news.atman.pl>
<55e73d1a$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
<ms7fju$pc5$1@node2.news.atman.pl>
<55e74ba2$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1441222813 17747 83.142.198.226 (2 Sep 2015 19:40:13
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Sep 2015 19:40:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
In-Reply-To: <55e74ba2$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2568214
[ ukryj nagłówki ]On 2015-09-02 21:18, J.F. wrote:
>> Nie wiem ile lat mają gwarancji, ale pamietam, że na Trasie Toruńskiej
>> w DC przerdzewiały na wylot w niecałą dekadę.
>
> Rozne ekrany widuje - w ramce stalowej, betonowe, plastikowe ...
Te na A2 właśnie wymieniają. Po 3 latach.
>> Zresztą zabacz jak to w praktyce wygląda. A2 na odcinku Łódź-Konotopa
>> całą praktycznie obudowali, a wjeżdzasz do Warszawy i na S8 ekrany się
>> urywają - zaczynają się dopiero na Bemowie, choć i tak można z jezdni
>> zobaczyć taki obrazek (blok był wcześniej OIDP).
>> https://www.google.pl/maps/@52.2434912,20.8937875,3a
,75y,152.28h,85.74t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTOKlm4TLHYxa
TEKyG6ndlQ!2e0!7i13312!8i6656
>>
>
> Jak droge projektowano/planowano, to bloku moglo jeszcze nie byc.
A jak wcześniej projektowano A2 to bloków jak nie było tak nie ma. A tu
są i były w czasie odbiorów oraz (jestem prawie pewny - nim zaczęto budować)
>> Dozwolona prędkość 120.
>> Gdzie sens i logika obudowania ekranami lasów i potencjalnych
>> zabudowań a zostawiania takich baboli?
>
> Ale wlasnie dlatego te ekrany w nadmiarze nie sa takie glupie - bo
> widzisz - tu potrzeba ze 200m, a jakos nie ma chetnego do postawienia :-)
Co konkretnie jest niegłupiego w stawianiu ekranow tam gdzie
niepotrzebne, a niestawianiu gdzie potrzebne, bo mi moduł logiczny tego
nie ogarnia?
> IMO to jednak prawie na jedno wychodzi. Czy ja sobie przygotuje najpierw
> minimalna wycene, potem sie zastanowie ile chce na tym zarobic, potem
> rozpisze zysk na rozne pozycje, i wysle jednorazowa oferte, czy
> przygotuje minimalna wycene, potem w trakcie licytacji bede zastanawial
> czy chce tak schodzic z zysku, a potem rozpisze na koncowa oferte ... co
> za roznica ?
Bo to od dupy stgrony. No dobra - jeszcze raz zapytam - jak jest tego
zaleta?
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.15 21:44 Shrek
- 02.09.15 21:48 J.F.
- 02.09.15 22:12 Zenek Kapelinder
- 02.09.15 23:00 Shrek
- 03.09.15 01:12 Marek
- 03.09.15 02:08 Zenek Kapelinder
- 03.09.15 06:38 Shrek
- 03.09.15 07:41 Liwiusz
- 03.09.15 07:49 J.F.
- 03.09.15 07:59 J.F.
- 03.09.15 11:07 quent
- 03.09.15 11:44 robot
- 03.09.15 13:54 J.F.
- 03.09.15 14:45 Zenek Kapelinder
- 03.09.15 15:30 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A