  • Data: 2015-09-02 19:10:29
    Temat: Re: Chińskie podróbki samochodów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ms75eq$25t$...@n...news.atman.pl...
    On 2015-09-02 17:31, J.F. wrote:

    >Miałem na myśli podzielenie się rynkiem. Jak jest rynek, to każdy
    >sobie uszczknie. A z wójtem dzielić się nie trzeba, bo jest ustawa.

    No wiesz, jak trzeba bylo dac w lape, to wszyscy mowili "sie
    podzielimy zyskiem po rowno".
    A potem zapominaja ...

    kranach-akustycznych-i-halasie-w-duzych-miastach.htm

    >A co lepiej postawić poczekać aż zardzewieją?

    A to zalezy kim jestes - kierowca, ktory jedzie po zwyklej krajowce,
    bo na autostrade zabraklo pieniedzy, emerytem, na ktorego tez zabraklo
    pieniedzy, czy mieszkancem, co sobie tam domek zbudowal, a teraz czeka
    na zmilowanie :-)

    >Tak czy inaczej dziwnym trafem taka ustawa się przy okazji budowy
    >dróg na Euro pojawiła. A czy z dużym czy małym narzutem - a co to ma
    >za znaczenie dla producenta jaki narzut ma generalny?

    Ale generalny wybierze tez najtanszego dostawce, czyli zysk na tym
    niewielki bedzie.

    >A liu jesteś w stanie wymienić znaczących oprócz wspomnianego Lafarga
    >i Górażde? Ba ja znam jeszcze jednego.

    Czy znaczacych to nie wiem, ale google troche znajduje.
    Warta, Ozarow/CRH, Nowiny/Dyckerhoff, Odra, Cemex ... wystarczy aby
    sie poklocic lub dogadac :-)

    P.S. Lobbying
    http://budownictwo.wnp.pl/pswna-rezygnacja-z-drog-z-
    betonu-to-1-2-mld-zl-oszczednosci,255141_1_0_0.html

    >No dobra - nawet niech będzie z serwisem - ale to musi być
    >powtarzalna prosta rzecz. Większośc zamówień taka nie jest.

    Bo ja wiem ... mozna zobowiazac do dostarczenia kosztorysu w 5 minut
    po aukcji, albo nawet wraz z kazda oferta, albo w 24h, albo i w ciagu
    miesiaca - byleby kwota sie zgadzala. I niczym sie to nie bedzie
    roznilo od klasycznego przetargu.

    J.