  • 51. Data: 2010-03-30 14:04:56
    Temat: Re: Chinskie opony
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message
    news:hos8tm$2a26$1@news2.ipartners.pl...

    > Tygodnia??? Może jednak coś z tym twoim hamowanie jest nie tak?
    > Mnie nigdy nikt nie wjechał w zderzak (20 lat, ~400 kkm, W-wa, 3-miasto).

    Ironia wyskoczyla zza krzaka, ugryzla Cie w dupe, uciekla z kawalkiem spodni
    w zebach, a Ty stoisz i zastanawiasz sie co to bylo.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 52. Data: 2010-03-30 15:19:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Mar 2010 13:04:56 +0100, kamil wrote:

    >Ironia wyskoczyla zza krzaka, ugryzla Cie w dupe, uciekla z kawalkiem spodni
    >w zebach, a Ty stoisz i zastanawiasz sie co to bylo.

    Ironia ironią, ale w koncu jak to jest naprawde ?

    Kupuja ludzie rozne opony a na razie nikt w ciebie nie wjechal ?

    J.

  • 53. Data: 2010-03-30 17:55:26
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Ironia ironią, ale w koncu jak to jest naprawde ?
    >
    > Kupuja ludzie rozne opony a na razie nikt w ciebie nie wjechal ?

    Wjechal raz, na prostej. Reszta pewnie nie jezdzi na granicy przyczepnosci,
    gdzie roznica miedzy dobrymi oponami na przedniej i tylnej osi bedzie
    wyraznie widoczna.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 54. Data: 2010-03-30 19:21:12
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 30.03.2010 kamil <k...@s...com> napisał/a:

    > "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> wrote in message

    > I wlasnie po to z tylu ma lepsze opony. ;)

    .. które odciążone nie pokażą pełni swoich możliwości i wykonają piruet
    tak samo jak kiepskie opony ;-) I tak można w kółko.

    P.S. Nie mam Golfa ;)

    Chloru ***XU10J4RS *** chloru at chloru net

  • 55. Data: 2010-03-31 13:03:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > .. które odciążone nie pokażą pełni swoich możliwości i wykonają piruet
    > tak samo jak kiepskie opony ;-) I tak można w kółko.

    Wiec Ty sobie w kolko powtarzaj, a ja podpierajac sie tym co ludzie siedzacy
    w branzy od dziesiecioleci mowia zakoncze dyskusje. ;)

    > P.S. Nie mam Golfa ;)

    Tez nie, ale gralem kilka razy i nie wciagnelo mnie. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 56. Data: 2010-03-31 23:31:03
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 31.03.2010 kamil <k...@s...com> napisał/a:

    > Wiec Ty sobie w kolko powtarzaj, a ja podpierajac sie tym co ludzie siedzacy
    > w branzy od dziesiecioleci mowia zakoncze dyskusje. ;)

    A ja niedługo po prostu kupię 4 takie same, dobre opony ;-)

    > Tez nie, ale gralem kilka razy i nie wciagnelo mnie. :)

    Czym się różni Polo od Golfa ? Do Polo potrzebne są konie ;-)

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

  • 57. Data: 2010-03-31 23:47:56
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Mar 2010 15:19:28 +0200, "Wycior" <w...@w...pl>
    wrote:

    >Próbowałem nie raz (i nie 100).

    Na parkingu przed hipermarketem?

    >Wydawało mi się, że wiem.
    >
    >I zauważyłem właśnie tyle, że przy poślizgu nadsterownym jest możliwość
    >wyciągnięcia albo przynajmniej zapobiegnięcia obróceniu się samochodu (FWD)

    Na drodze możesz mieć za mało miejsca, albo też zbyt wielu
    "przeciwników". Sprawdzone na własnej skórze w lutym.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 58. Data: 2010-04-01 12:21:31
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > A ja niedługo po prostu kupię 4 takie same, dobre opony ;-)

    No i to jest najlepsze, co mozna zrobic. Chociaz ja ostatnio eksperymentuje
    z innymi, zeby troche wiecej nadsterownosci dostac.

    > Czym się różni Polo od Golfa ? Do Polo potrzebne są konie ;-)

    Mechaniczne? :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 59. Data: 2010-04-01 13:54:41
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-31, Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net> wrote:

    > Czym się różni Polo od Golfa ? Do Polo potrzebne są konie ;-)

    Dzisiaj słyszałem: W Polo jest więcej koni.

    Pzdr,
    Krzysiek KIełczewski