  • Data: 2011-01-26 11:23:09
    Temat: Re: Chinskie ceny wci?? budz? mój podziw...
    Od: "gri" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora

    news:tn00k6lkge4ceevdbd1f4bhi24kqmbdg27@4ax.com...
    > Mniej wiecej, tylko co to za okazja za 200zl,

    Zapewne na lokalnym bazarze podobne kupisz taniej

    Mnie się nawet spodobał taki wygląd: za 110 zł
    http://www.oleole.pl/radiobudziki/dane-techniczne-ph
    ilips-aj3138.bhtml#content_2c
    Liczba stacji radiowych do zaprogramowania 20

    > no i nadal nie widzę ile pamięci stacji ma :-)

    Pamięci to one wszystkie maja miedzy 15 a 30 :-)

    Na aledrogo nie są wielokrotnie taniej