  • Data: 2015-01-26 22:05:34
    Temat: Re: Chinski scalak SGM 8592
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.01.2015 20:16, Tornad wrote:
    > Potrzebuje zastosowac uklad scalony SGM8592. Mam schemat blokowy prostego ukladu, w
    ktorym on jest zastosowany.
    > Poguglalem i dowiedzialem sie tylko, ze jest to wzmacniacz analogowy. Niestety
    nie znam chinskiego i nie udalo mi sie znalezc nawet oznaczen poszczegolnych nozek,
    nie piszac juz o podstawowych parametrach. Ktore nozki podlaczyc do zasilania, gdzie
    sa wejscia, wyjscie i co tam jeszcze. Uklad ma ksztalt kwadracika po cztery nozki z
    dwu przeciwleglych stron. Czy Ktos moglby mi w tym cos pomoc?
    > Pzdr
    > Tornad

    Pokaż schemat, zapewne da się tam wsadzić jakikolwiek inny opamp. Nie
    sądzę, żeby to był jakiś nadzwyczajny wzmacniacz.

    Jakub Rakus