  • 61. Data: 2009-04-22 17:49:44
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > KJ Siła Słów wydusił z siebie te słowy:

    > też mialem o to zapytac.

    Zapewne tylko dzięki cłom zaporowym i podatkom.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 62. Data: 2009-04-22 17:53:21
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    (pj) pisze:

> [...]
    > - seger dźwigni zmiany biegów (poprzedni zgubiłem podczas jazdy)
    > - mocowanie osłony akumulatora (fabryczne "wtyki" popękały)
    > - układ napędowy Regina (BTW: WTF?)
    > - bagażnik (przełamał się na pół) i prawe mocowanie siedzenia (pękło na
    > fabrycznym spawie)
    > - tylny czujnik stopu (stary się rozsypał)
    > - szpilki mocujące wydech na śruby (szpilki popękały od temperatury)
    > - korek filtra oleju (pękł przy dokręcaniu)
    >
    > Faktycznie - jak widać - chińskie produkty są coraz lepsze i ... "Chiny
    > wejdą na pozycję lidera przez niższe koszty i konsekwentnie rosnącą

    Oby rozczarowanie nie było bolesne jak 7 grudnia 1941 roku.
    Amerykanie najzupełniej poważnie uważali że japońscy piloci są
    niegroźni bo z powodu zeza nie potrafią trafić w cel.

  • 63. Data: 2009-04-22 17:53:54
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kuczu pisze:

    > Hujsung, koreanski jest i calkiem przyzwoity. Sprzedawany tez byl kiedys
    > pod nazwa Junak jakistam.

    No i Chińczyki robią to samo.

  • 64. Data: 2009-04-22 18:15:31
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Ten keeway-super-shadow ma na fotkach napis honda. :-)
    > Po fotkach to jednak wolał bym 2 letniego lifana niż pełnoletnią
    > yamahę. No chyba że po obejrzeniu z bliska lakier i chromy
    > w tym dwulatku będą wyglądały na dwanaście lub dwadzieścia.

    Na Allegro kazdy motor wyglada super ;-) Widzialem jedna sztuke na zywo i
    byla porazka. Chrom byl mocno popekany i generalnie z bliska moto wygladalo
    niefajnie. Ale jak mowie, to byla jedna sztuka wiec nie mozna generalizowac.
    Niemniej jednak wole sprawdzona Yamaha niz chinszczyzne :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 65. Data: 2009-04-22 18:21:25
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jacek Różański pisze:

    > Hehe, no więc właśnie przykład Japonii podczas wojny i po pokazał że
    > nie. Niczego Cię to nie nauczyło?

    Znaczy konkretnie o czym mowisz ?
    Co ma wojna do jakosci ?

    Powaznie pytam.

    KJ

  • 66. Data: 2009-04-22 19:08:09
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Znaczy konkretnie o czym mowisz ?
    > Co ma wojna do jakosci ?
    >
    > Powaznie pytam.

    Podczas wojny Amerykanie przekonali się, że nie doceniali
    japońskiej jakości. Chodzi mi o to, by nie zaniżać chińskiej
    jakości i potencjału. Stereotypami łatwo się operuje, dopóki
    rzeczywistość nie zaskoczy.

  • 67. Data: 2009-04-22 19:24:59
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jacek Różański pisze:

    > Podczas wojny Amerykanie przekonali się, że nie doceniali japońskiej
    > jakości.

    ale akurat ta jakosc to raczej japsy ukrywaly.

    Wolny rynek preferowal inne podejscie.
    A obecny marketing doszedl juz do takiego absurdu ze normalny czlowiek
    jak widzi "superior quality" to juz wie ze dluzej jak tydzien nie
    podziala :-)

    KJ

  • 68. Data: 2009-04-22 19:40:22
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    > A obecny marketing doszedl juz do takiego absurdu ze normalny czlowiek
    > jak widzi "superior quality" to juz wie ze dluzej jak tydzien nie

    No to konkludując nie dajmy się złapać na lep tylko ceńmy to co
    mamy, choć już starawe. Dotyczy także żon ;)

  • 69. Data: 2009-04-22 19:49:42
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Pryzmat pisze:

    > Ale gdzie ty tam u siebie masz miasto?

    dookola, i to nawet dwa. Po tej i po tamtej stronie Odry, w sumie prawie
    100 tys. mieszkancow :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 70. Data: 2009-04-22 19:50:55
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Jacek Różański pisze:
    > Chodzi mi o to, by nie zaniżać chińskiej jakości i potencjału.
    > Stereotypami łatwo się operuje, dopóki rzeczywistość nie zaskoczy.

    Niech najpierw zaskoczy. Potem pogadamy, ocenimy, moze kupimy...?

    --

    pozdr
    pj