  • 241. Data: 2009-04-26 21:38:25
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@b...xx> napisał w wiadomości
    news:gt2hrb$5ig$1@news.onet.pl...
> [...]
    Na razie to ty jestes zenujacy bo nie podajesz nazwy tego twojego wynalazku.
    Wiec albo napisz na czym jezdzisz albo gdzie jezdzisz.
    A jesli nie to to samo co do DMroza.

    > Wyszło na to że skoro pomimo Twojej opinii teraz się nie psuje, to NA
    > PEWNO zepsuje się za 15 lat bo przecież GURU absolutnie MUSI miec rację
    Oczywista oczywistosc.
    Wiec jesli nie napiszesz czym jezdzisz to wychodzi ze pierdolisz bez sensu.

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 242. Data: 2009-04-26 21:41:26
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Ale jaki motocykl ?? Jak moge miec do powiedzenia cos w temacie skoro nie
    > podales tego tematu ? Nazwa jakas itp. Bylo by latwiej.

    http://allegro.pl/item613683354_super_motorek_na_aku
    mulator_samochod_1_3_l_zolty.html

    MOze to?
    Albo to
    http://allegro.pl/item616373565_szok_harley_trzykol_
    2_biegi_dzwieki_swiatl.html
    i dlatego tak Ci zazdrosci
    :)

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 243. Data: 2009-04-26 21:41:26
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > Na razie to ty jestes zenujacy bo nie podajesz nazwy tego twojego wynalazku.

    Romet Z125. Mustafa zapomial ze Google pamieta wszystko :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 244. Data: 2009-04-26 21:55:24
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > Kupiłem NOWY motocykl

    Romet Z 125
    POJEMNOŚĆ: 125ccm
    SILNIK: 1 cylinder / czterosuwowy / chłodzony powietrzem
    MOC: 10,3 KM przy 8500obr/min

    Gdzie Ty tu widzisz motocykl ?

  • 245. Data: 2009-04-26 22:02:44
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Mustafa" <M...@b...xx> wrote in message
    > Kupiłem nowy i wbrew opiniom "znaffffców" jeżdżę (oby jak najdłużej
    > podobnie jak moi znajomi)

    Masz mnie w KF czy co? Zadaje konkretne pytania a nie sprzeczam sie z Toba w
    kwestii tego czy chinczycy robia cos dobrego czy nie, wiec odpowiedz
    konkretnie na pytania:

    Jezdzisz:
    - CZYM?!
    - Ile czasu?!
    - Ile tys km?
    - Czy cokolwiek padlo?
    - Czym innym jezdziles? Z czym porownujesz?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 246. Data: 2009-04-26 22:02:46
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kuczu pisze:

    > Romet Z 125
    > POJEMNOŚĆ: 125ccm
    > SILNIK: 1 cylinder / czterosuwowy / chłodzony powietrzem
    > MOC: 10,3 KM przy 8500obr/min
    >
    > Gdzie Ty tu widzisz motocykl ?

    czekaj czekaj, a jak jest w definicji wg PoRD?
    motocykl - pojazd samochodowy jednośladowy lub z bocznym wózkiem -
    wielośladowy

    motorower jest do 50 ccm wiec 125 to chyba jednak motocykl?
    Ja bym sie zastanowił na ile on jest chinski a na ile polski.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 247. Data: 2009-04-26 22:12:58
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Romet Z125. Mustafa zapomial ze Google pamieta wszystko :)
    No ale jest tylko jeden problem
    1
    Data: Maj 11 2008 13:04:25 Temat: Romet z125 -jakie opony Autor: Mustafa
    Mustafa_USUN_TO_@_USUN_TO_berdyczow.xx
    No to stało się - mam Z125.
    Ponieważ wg użytkowników głównym mankamentem tego motocykla są śliskie (na
    mokrym) opony planuję od razu je zmienić.
    Co możecie polecić ? (najlepiej w cenie nie przekraczającej ceny motoru
    :))) )
    Opony tył/przód 2,75-18/ 110/90-16
    Jazda tylko po asfalcie i 90% po mieście - bez szaleństw i bez testowania
    Vmax.

    pzdr
    mustsfa

    No to ile on juz tych km zrobil?

    I dalczego mowi o 2 latach, czasoprzestrzen mu sie zakrzywia, czy dlatego ze
    to pierdoped to wszystko dwa razy dluzej trwa?

    ""Ja mam - jeżdżę od 2 lat i dlatego śmieszą mnie opinie niektórych
    "znaffffców" którzy wiedzą wszystko choć nawet tego nie dotknęli....""

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 248. Data: 2009-04-26 22:22:23
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@b...xx> napisał w wiadomości
    "Z awaryjnością już gorzej. Motocykl, co prawda nie zepsuł się, nie stanął w
    trasie, ale odkręcony przedni zacisk hamulcowy to lekka przesada.
    Jedna ze śrub wypadła, druga trzymała się na kilku nitkach gwintu."

    Jakosc i niezawodnosci :)

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 249. Data: 2009-04-27 05:17:14
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Arni pisze:

    > czekaj czekaj, a jak jest w definicji wg PoRD?

    A co mnie to ? w PoRd jest sporo niejasnosci :)

    > motocykl - pojazd samochodowy jednośladowy lub z bocznym wózkiem -
    > wielośladowy
    >
    > motorower jest do 50 ccm wiec 125 to chyba jednak motocykl?

    No dobra, niech Ci bedzie. 125 cm to motocykl lekki na ktory wystarczy A1.
    Jak dla mnie 125 (wylaczajac crossowki) to takie motorowery z wiekszym
    silnikiem :)

  • 250. Data: 2009-04-27 06:25:43
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote in message

> [...]
    >
    > ""Ja mam - jeżdżę od 2 lat i dlatego śmieszą mnie opinie niektórych
    > "znaffffców" którzy wiedzą wszystko choć nawet tego nie dotknęli....""

    Trywialnie proste: za dzialania w trudnych warunkach, a ze chlopina ma
    trudne zycie to juz chyba nikt nie watpi, czas nalicza sie podwojnie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj