  • 171. Data: 2009-04-23 12:35:51
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote in message
    news:gsplhe$lf6$4@news.wp.pl...

    > widzialem tu i owdzie elektryczne podzespoly japonskie, rozruszniki
    > Mitsubishi na przyklad. Duzo elektryki robi MagnettiMarelli, Delphi i inne
    > koncerny.

    Denso i Mikuni. W jewropiejskich maszynach, znaczy.

    > A tego to japonczycy, poza Yoshi, nie opanowali :)

    Ta? A Higashi to pies?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 172. Data: 2009-04-23 13:17:10
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

    >Znaczy moge sobie poskladac w szopie motur i sprzedawac go jako junak
    >i nikt (poza ofkoza weteryniarzami) nie podskoczy ? ;)

    No jakby to powiedziec... Hujak i spolka swego czasu probowali
    zarejestrowac znak Junak a tak mie sie cos kolysze, ze w okresie
    postepowania to juz podlega jakiejs czastkowej ochronie... Generalnie
    rzecz biorac wystarczyl ten "zbiorowy wysilek" srodowiska, zeby poszli
    z torbamy;) Wiec jakbys chcial zaczynac to wpierw 'uzgodnij barwy z
    kongresem';)
    Tak czy siak znak aktualnie jest wolny.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 173. Data: 2009-04-23 13:23:44
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jackare" <...@s...uk.de.pl> wrote:

    >O aquilli 250, czyli junaku słyszałem tylko narzekania ze strony tych co nie
    >kupili, że świętokradztwo, że hujak itp. Nie znam wprawdzie żadnego
    >użytkownika tego motocykla, ale też nie słyszałem negatywnych opinii o
    >eksploatacji czy jakości tego motocykla.

    Istnieje domniemanie, ze z tych Hujakow ktore trafily na rynek
    poodpadaly nalepki z baku i wystepuja obecnie jako zwykle aquille;)
    Te ktore sie nie sprzedaly posluzyly do zbudowania "sieci"
    wypozyczalni, bo na tajkiej dzialalnosci skupila sie owa nieszczesna
    firma z unakiem w nazwie ale to wiesci sprzed 5 lat. Trudno znalezc
    jakies aktualne slady.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 174. Data: 2009-04-23 13:24:54
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    >Kopiujac ? Racze jsie wzorujac bo kopii nie zrobili nigdy. Chinczycy sa
    >jednak bardziej bezczelni.

    Chyba wolni od uprzedzen albo okowow przeszlosci, tak?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 175. Data: 2009-04-23 13:32:16
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Magic <m...@w...pl> wrote:

    >Mi fink że Chińczycy mogą mnie pocałować w d... Staram się nie kupowac
    >ich produktów jeśli nie muszę, tak samo jak i rosyjskich -

    Ty, no to co Ty kupujesz? "Teraz Polska"?;)
    No bo dosc trudno znalezc dzis wyrob dowolnej branzy, ktory by nie byl
    wyprodukowany w Chinach albo tuz obok. Wyjatkiem sa niedobitki
    polskiego rzemiosla w szerokim pojeciu no i wlasnie rdzennie rosyjskie
    wyroby.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 176. Data: 2009-04-23 14:13:08
    Od: n...@s...com

    On Thu, 23 Apr 2009 15:17:10 +0200, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    >No jakby to powiedziec... Hujak i spolka swego czasu probowali
    >zarejestrowac znak Junak a tak mie sie cos kolysze, ze w okresie
    >postepowania to juz podlega jakiejs czastkowej ochronie...

    ale sie juz zakonczylo ?

    > Generalnie
    >rzecz biorac wystarczyl ten "zbiorowy wysilek" srodowiska, zeby poszli
    >z torbamy;)

    Mafia normalnie!

    > Wiec jakbys chcial zaczynac to wpierw 'uzgodnij barwy z
    >kongresem';)

    Jak juz bede sie bral za budowe motocykli to wtedy bede miec tyle kasy
    ze mnie caly weteryniarski kongres bedzie mogl w trompke cmoknac bo
    tak dlugo bede do produkcji dokladac, az ostatni ortodoks ducha nie
    wyzionie! ;)

    >Tak czy siak znak aktualnie jest wolny.

    lece zarejstrowac, na alibaba.com jest tyle fajnych czoperow do
    importu,.... ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 177. Data: 2009-04-23 18:46:22
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kuczu pisze:

    > Na szczescie nie :)

    no tak: religia zabrania!

    --

    pozdr
    pj

  • 178. Data: 2009-04-23 19:09:26
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Mustafa pisze:

    > no cóż - większość moich znajomych traktuje motocykl przede wszystkim jako
    > sprawny środek transportu (co nie znaczy że się nim nie cieszy, ale bez
    > przesady)

    Po tym co wypisujesz nie dziwota, ze nie masz normalnych znajomych :)

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 179. Data: 2009-04-23 19:36:44
    Temat: Re: Chi?ska tandeta?
    Od: a...@h...pl

    "Leszek Karlik" <l...@h...pl> writes:

    > arabskich terrorystów co zabili dziennikarza piszącego nieprzychylnie o
    > Guantanamo. Nikt też nie rozjeżdża własnych obywateli czołgami
    > National Guard.

    ... teraz, bo w latach siedemdziesiątych się zdarzyło albo próbowało
    zdarzyć (zamieszki studenckie w chicago, nie pamiętam już czy ten
    rozkaz został wykonany)

    =alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm

  • 180. Data: 2009-04-23 19:42:57
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

    >ale sie juz zakonczylo ?

    Tak, wszystko dobrze sie skonczylo:)

> [...]
    >ze mnie caly weteryniarski kongres bedzie mogl w trompke cmoknac bo
    >tak dlugo bede do produkcji dokladac, az ostatni ortodoks ducha nie

    Oni tez tak chyba mysleli:) Ale jak np. Czwordon uciekal z jednego
    takiego miejsca zgrupowania to sie ponoc skarzyl cieciowi przy bramie:
    "panie, oni mie tam pobic chcieli" - ot, co znaczy sila sugestii:)
    (jesli wziac pod uwage, ze np. ode mnie to Konrad Cz. jest tak
    plusminus ze 3 razy wiekszej wagi;)
    Poczucie zas dobrze spelnionego obowiazku - bezcenne;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10