  • 1. Data: 2016-07-10 11:57:55
    Temat: Chevrolet captiva
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Planuje zakup captivy (żonie się podoba) i w związku z tym mam pytanie
    do posiadaczy captivy. Na co zwrócić szczególnie uwagę przy ewentualnym
    zakupie? Chodzi o rocznik około 2009 3,2 benzyna, albo z gazem, albo do
    zagazowania.

  • 2. Data: 2016-07-11 06:52:55
    Temat: Re: Chevrolet captiva
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-07-10 o 11:57, Baczek pisze:
> [...]
    > do posiadaczy captivy. Na co zwrócić szczególnie uwagę przy ewentualnym
    > zakupie? Chodzi o rocznik około 2009 3,2 benzyna, albo z gazem, albo do

    O benzynie się dużo nie wypowiem, bo mam klekota. Z tego, co wiem, to
    lubią padać przekładnie. Gdzieś czytałem, że są źle dobrane do gabarytów
    auta. Plastiki w wielu egzemplarzach skrzypią, chociaż są ludzi, którzy
    mówią, że u nich nie skrzypią :)

    Wejdź na forum i poczytaj:

    http://forum.chevrolet.org.pl/viewforum.php?f=6