  • 21. Data: 2003-10-18 16:53:04
    Temat: Re: Chello Plus??
    Od: "Antuan" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Gondek" <d...@n...e-utp.net> napisał w wiadomości
    news:bmortp$qgi$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > Tak, przyżyłem to przez dwa dni bo faktura nie doszła.

    A ja w sumie ponad miesiąc - wiem o czym pisze dokładnie.

    > W neo+ też będziesz płacił żeby ftp.tpnet.pl dobrze działał?

    Będąc w sieci chello do ftp.tpnet.pl mam 10 hopów i pingi 70-800ms a do
    ftp://members.chello.pl 11 hopów i pingi 130-1200ms - nie jest to
    zastanawiające?

    Może ktoś z neo sprawdzi to w odwrotną stronę - ale b. mało prawdopodobne
    żeby relacje sie zmieniły.

    > Abonament: 219PLN bez tv
    > Instalacja: 3 komputery = 259PLN
    > Switch: 125PLN

    A czemu podłaczenie trzech komputerów jest tańsze niż dwóch (odpowiednio 259
    i 299)?
    Czy mam latać pożyczać trzeci komp i dawać im tym samym wiecej roboty, zeby
    taniej ode mnie wzięli za to - jakiś absurd.

    filtrowane...

    > A musi działać? Jak ktoś chce odpalić ftp to go i odpali na 65000 porcie.

    Musi - bo nigdzie chello nie podaje informacji, że nie będzie działać.

    > Czy ten licznik jest, czy go nie ma to akurat mnie to wisi, bo raz tylko
    > doszedłem do 14GB downloadu...

    Ale nie jesteś sam na świecie? Moze coś planujesz żeby to zmienić czy jak?
    Osama nie działa przypadkiem na Twoje zlecenie? ;)

    > Chodziło różnie, DNS siadał to była motywacja postawić swój własny
    > cache'ujący.

    No właśnie - kase ciagną, metnie piszą o jakichś modernizacjach, a efektów
    nie ma.
    > A kłamstw Czubówny w TV to już mam dość np.
    > ISDN - dwa razy szybszy internet, szkoda że nie powiedzieli że dwa razy
    > droższy...

    Jestem za tym, żeby każdy naciągacz został postawiony "do pionu"- nie
    zamierzam bronić tepsy.
    A "uroki" chello odczułem na własnej skórze - dlatego się "ciskam" - może w
    nie najwazniejszej sprawie - bo limit wcale nie jest najważniejszy - ale
    akurat od tego zacząłem.

    Pozdrawiam
    Antuan

  • 22. Data: 2003-10-18 16:53:18
    Od: "Antuan" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@c...plaszczyca.org> napisał w
    wiadomości news:slrnbovcuj.ffb.robert@supersonic.plukwa.net...
    > Nie trafiłeś, strzelaj dalej.
    > PS. Z mojej strony EOT.

    Zdecyduj się.

    > Tak, tak. Drobne kroczki. Najwięcej, najtaniej. Szkoda że ceny
    > łącz dla ISP-ów czy sprzętu nie chcą tak spadać...

    Zarabiają - niech inwestują - albo "na drzewo".

    Pozdrawiam
    Antuan

  • 23. Data: 2003-10-18 16:53:25
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    Marcin Gondek wrote:
> [...]
    > ISDN - dwa razy szybszy internet, szkoda że nie powiedzieli że dwa razy
    > droższy jak działa się na dwóch kanałach, przy jednym kanale różnica

    Dwa razy droższy to ja niedługo będę miał w tepsianym ISDN abonament i
    rozmowy (dzięki naliczaniu "sekundowemu"). Wrócę chyba do starego
    dobrego modemu 33600. :/

  • 24. Data: 2003-10-18 19:03:41
    Od: GoTo <s...@n...stanowcze.nie>

    Kiedyś, a konkretnie 2003-10-18 18:53, Antuan napisał(a):

> [...]
    > zastanawiające?
    >
    > Może ktoś z neo sprawdzi to w odwrotną stronę - ale b. mało prawdopodobne

    Sprawdzam w odwrotną ;)
    do members.chello.pl mam 13 hopów i pingi ~100 ms, a do ftp.tpnet.pl 5
    hopów i pingi ~20 ms

    > Pozdrawiam
    > Antuan

    pzdr,
    --
    Tomek Goździewicz .:GoTo@X-From:.
    [ There are only 10 types of people, ]

  • 25. Data: 2003-10-20 10:04:48
    Od: "Artur M. Piwko" <pipen@beast_tu_kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 16 Oct 2003 14:23:11 +0000 (UTC),
    Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org> screamed:

    > P2P to zaraza tocząca Internet. Podziekujcie twórcom Kaazy i
    > ludkom, którzy w swej zachłanności odpalają jak najwięcej sesji,
    > monopolizując tylko pasmo i dostęp do usług (to ostatnie tyczy
    > się również wszelkich Download Acceleratorów i innego szajsu).

    Rozumiem, że do ustawienia dynamicznie dzielonego pasma doktorat jest
    potrzebny? Jeśli ktoś chce się bawić w p2p w ramach zapłaconego pasma -
    - wolno mu. Mam wykupione 128kb/s (do r. brzegowego oczywiście;) i tyle
    maks. mam mieć, swój kawałek łącza mogę wykorzystać jak chcę.
    Nie używam p2p ale gdyby mój ISP blokował jakikolwiek ruch na zewnątrz
    nie byłby teraz moim byłym ISP. Proste.

    Artur

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | mailto:s/_/./

  • 26. Data: 2003-10-20 15:24:12
    Od: Tomek Głowacki <tomek@_n0spam_pseinfo.pl>

    Antuan wrote:

    > No to zwłaszcza w eMule nic nie ściągniesz :P
    > Poza tym emule udostępnia nie do końca pobrane dokumenty automatycznie -
    > wiec nie masz szans nic nie udostepniać.

    Ty chyba chello nie używałeś nigdy i takie rzeczy piszesz.... eMule
    śmiga w każdą stronę jak chcesz i kiedy chcesz. Nic tu nie jest
    filtrowane, choć faktycznie - swojego czasu chyba eksperymentowali z
    shapingiem dla tej usługi i działało bardzo słabo. Dzisiaj - nie ma na
    co narzekać.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 27. Data: 2003-10-20 15:24:47
    Od: "Artur M. Piwko" <pipen@beast_tu_kielce.pl>

  • 28. Data: 2003-10-21 10:45:26
    Od: "Antuan" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <tomek@_n0spam_pseinfo.pl> napisał w wiadomości
    > Ty chyba chello nie używałeś nigdy i takie rzeczy piszesz.... eMule
    > śmiga w każdą stronę jak chcesz i kiedy chcesz....

    Tomek, czytaj o czym piszą - zanim się włączysz.
    Mowa była o tym, że chcąc działać zgodnie z regulaminem nie możesz korzystać
    z muła, bo w nim nie ma możliwosci wyłączenia udostępniania tak jak w kazaa.

    Co do śmigania eMule - to wszystko się zgadza - tylko nie jest to na temat
    :)

    Pozdrawiam
    Antuan

  • 29. Data: 2003-10-21 10:45:31
    Od: "Antuan" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GoTo" <s...@n...stanowcze.nie> napisał w wiadomości
    > Sprawdzam w odwrotną ;)
    > do members.chello.pl mam 13 hopów i pingi ~100 ms, a do ftp.tpnet.pl 5
    > hopów i pingi ~20 ms

    Dzięki za info.
    No tak jak myślałem, trzeba olać to chello - zwłaszcza że dzis mnie
    przycięli do 32kbps.
    To był ostatni raz - dziś wysyłam faks, że rezygnuję natychmiastowo :)

    Pozdrawiam
    Antuan

  • 30. Data: 2003-10-21 14:18:03
    Od: Tomek Głowacki <tomek@_n0spam_pseinfo.pl>

    Antuan wrote:

    > Tomek, czytaj o czym piszą - zanim się włączysz.
    > Mowa była o tym, że chcąc działać zgodnie z regulaminem nie możesz korzystać
    > z muła, bo w nim nie ma możliwosci wyłączenia udostępniania tak jak w kazaa.

    Oops, faktycznie. Przepraszam w takim razie.

    Pozdrawiam,
    Tomek