  • 1. Data: 2003-10-02 21:09:03
    Temat: lacze radiowe
    Od: "krikko" <k...@p...fm>

    Czy ktos korzysta z lacza internetowego - radiowego w Poznaniu
    Chcialbym sie co nie co dowiedziec o tych firmach, odnosnie czy sa warci
    zaufania, czy nie szwankuja itd. itp.
    bede wdzieczny za kazde info :) i o linki do tych firm

  • 2. Data: 2003-10-03 22:49:46
    Temat: Re: lacze radiowe
    Od: "owz" <o...@N...pl>

    krikko [k...@p...fm] napisał:

> [...]
    > warci zaufania, czy nie szwankuja itd. itp.
    > bede wdzieczny za kazde info :) i o linki do tych firm

    Ja korzystam, firma Help Desk. Działają w okolicach bajkowego. Instalacja
    coś koło 300 zł w tej chwili. Mam łącze 256 kbit/s (symetryczne).
    Praktycznie nie zdarzają się usterki. Usługi tego ISP polecam. Adres www:
    www.internet.hd.pl.
    --
    owz
    owz<at>14<dot>pl