    From: "Antuan" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Chello Plus??
    Date: Sat, 18 Oct 2003 16:53:04 +0000 (UTC)

    Użytkownik "Marcin Gondek" <d...@n...e-utp.net> napisał w wiadomości
    news:bmortp$qgi$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > Tak, przyżyłem to przez dwa dni bo faktura nie doszła.

    A ja w sumie ponad miesiąc - wiem o czym pisze dokładnie.

    > W neo+ też będziesz płacił żeby ftp.tpnet.pl dobrze działał?

    Będąc w sieci chello do ftp.tpnet.pl mam 10 hopów i pingi 70-800ms a do
    ftp://members.chello.pl 11 hopów i pingi 130-1200ms - nie jest to
    zastanawiające?

    Może ktoś z neo sprawdzi to w odwrotną stronę - ale b. mało prawdopodobne
    żeby relacje sie zmieniły.

    > Abonament: 219PLN bez tv
    > Instalacja: 3 komputery = 259PLN
    > Switch: 125PLN

    A czemu podłaczenie trzech komputerów jest tańsze niż dwóch (odpowiednio 259
    i 299)?
    Czy mam latać pożyczać trzeci komp i dawać im tym samym wiecej roboty, zeby
    taniej ode mnie wzięli za to - jakiś absurd.

    filtrowane...

    > A musi działać? Jak ktoś chce odpalić ftp to go i odpali na 65000 porcie.

    Musi - bo nigdzie chello nie podaje informacji, że nie będzie działać.

    > Czy ten licznik jest, czy go nie ma to akurat mnie to wisi, bo raz tylko
    > doszedłem do 14GB downloadu...

    Ale nie jesteś sam na świecie? Moze coś planujesz żeby to zmienić czy jak?
    Osama nie działa przypadkiem na Twoje zlecenie? ;)

    > Chodziło różnie, DNS siadał to była motywacja postawić swój własny
    > cache'ujący.

    No właśnie - kase ciagną, metnie piszą o jakichś modernizacjach, a efektów
    nie ma.
    > A kłamstw Czubówny w TV to już mam dość np.
    > ISDN - dwa razy szybszy internet, szkoda że nie powiedzieli że dwa razy
    > droższy...

    Jestem za tym, żeby każdy naciągacz został postawiony "do pionu"- nie
    zamierzam bronić tepsy.
    A "uroki" chello odczułem na własnej skórze - dlatego się "ciskam" - może w
    nie najwazniejszej sprawie - bo limit wcale nie jest najważniejszy - ale
    akurat od tego zacząłem.

    Pozdrawiam
    Antuan