eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaChciałemwymienićoliwę w bryce... będę chyba wymianiał radioodtwarzacz !!Re: Chciałem wymienić oliwę w bryce... będę chyba wymianiał radioodtwarzacz !!
  • Data: 2009-07-09 14:54:02
    Temat: Re: Chciałem wymienić oliwę w bryce... będę chyba wymianiał radioodtwarzacz !!
    Od: "Jd." <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fred" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cd755569-3941-448a-8c2a-c3dccc18c42d@32g2000yqj
    .googlegroups.com...
    Witam,

    > Reset trzeba zrobić zasilaniem. Trzeba wyjąć z radia ten wtyk z
    >zasilaniem i za chwile włożyć. Powinno zadziałać.

    Raczej nie:
    http://www.fixya.com/support/t456944-jvc_kd_g431_in_
    car_cd_player_000zaaa

    W instrukcji (
    http://www.jvcmobile.co.uk/documents/manuals/KD-G431
    %20Instructions.pdf ) na
    str 2 jest malunek odnośnie lokalizacji przycisku reset - pod panelem na
    lewo od styków łączących z panelem jest dziurka na długopis.

    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl