  • 1. Data: 2009-08-05 18:31:01
    Temat: Chcę dzwonić za darmo na wybrany nr w Erze co kupić Heyah, czy TakTak
    Od: "Pasza" <s...@g...pl>

    Witam.

    W sumie to wszystko zawarłem w temacie.

    Może ktoś pobieżnie przedstawić możliwości?

    Interesuje mnie darmowy jeden nr w taktaku, więc nie wiem co miał bym
    kupić aby można było dzwonić za free.
    Ewentualnie za jakieś groszowe stawki.
    Bardzo proszę, podpowiedzcie.
    Notabene strona heyah mnie wpędziła w depresję.

  • 2. Data: 2009-08-05 18:41:49
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > Ewentualnie za jakieś groszowe stawki.
    > Bardzo proszę, podpowiedzcie.
    > Notabene strona heyah mnie wpędziła w depresję.

    TT ma tylko "tanie numerki", H nie ma taniej do TT więc z planu zasadniczno
    nici...

  • 3. Data: 2009-08-05 18:45:04
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał

    > TT ma tylko "tanie numerki", H nie ma taniej do TT więc z planu
    > zasadniczno nici...

    A to już się skończyła promocja na 2 startery i darmocha pomiędzy nimi na
    zawsze?

    M.

  • 4. Data: 2009-08-05 19:12:17
    Od: pikraj <b...@c...net>

    On 5 Sie, 20:31, "Pasza" <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Ewentualnie za jakieś groszowe stawki.
    > Bardzo proszę, podpowiedzcie.
    > Notabene strona heyah mnie wpędziła w depresję.

    Moze zainteresuje Ciebie taka usluga w ERA TakTak :
    http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/nowy_
    tt/obniz_koszty_nowytt/obniz_koszty_nowytt?godzinaz

    29gr/godz. na dowolny nr w ERA oraz dowolny stacjonarny

  • 5. Data: 2009-08-05 20:24:38
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "pikraj" <b...@c...net> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Moze zainteresuje Ciebie taka usluga w ERA TakTak :
    http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/nowy_
    tt/obniz_koszty_nowytt/obniz_koszty_nowytt?godzinaz

    29gr/godz. na dowolny nr w ERA oraz dowolny stacjonarny

    ================

    Jakie to ma naliczanie czasu? Godzinowe ?

  • 6. Data: 2009-08-05 22:01:46
    Od: goat <l...@g...kom>

    u pisze:

> [...]
    >

    > 29gr/godz. na dowolny nr w ERA oraz dowolny stacjonarny
    >
    > ================
    >
    > Jakie to ma naliczanie czasu? Godzinowe ?
    dokładnie,
    czy rozmawiasz 5 s czy 45 minut płacisz jak za całą godzinę...

  • 7. Data: 2009-08-05 22:21:42
    Od: "Pasza" <s...@g...pl>

    goat wrote:
    > dokładnie,
    > czy rozmawiasz 5 s czy 45 minut płacisz jak za całą godzinę...

    A druga godzina, jak jest naliczana?
    Tak samo, czy jest jakiś myk z tym?

  • 8. Data: 2009-08-05 23:36:00
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Za każdą rozpoczętą godzinę płacisz 29gr, tak ciężko zerknąć na stronę
    Ery? Ale to prawda, strona Ery co przejrzystości co do różnych promocji
    jest na poziomie żenującym. Klikam Tak Tak - na kartę i pierdolnik
    niesamowity.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?