  • 1. Data: 2009-08-05 22:45:30
    Temat: samsung u800 czy se g502?
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    Witam
    Mam dylemat, który telefon wybrać z dwóch w/w. Chodzi mi o przyzwoite
    zdjęcia i wideo na zadowalającym poziomie oraz stabilność i szybkość
    oprogramowania. Nie ukrywam, ze bylbym za u800, jednak po wizycie w kilku
    salonach sprzedawcy doradzają raczej se ... sam już nie wiem.

    doradźcie...

    pozdr

  • 2. Data: 2009-08-06 07:09:32
    Temat: Re: samsung u800 czy se g502?
    Od: "Darek" <d...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > oprogramowania. Nie ukrywam, ze bylbym za u800, jednak po wizycie w kilku
    > salonach sprzedawcy doradzają raczej se ... sam już nie wiem.

    Uzywam SE G502 od kilku miesiecy i wedlug mnie zdjecia i video sa calkiem
    dobre, szybkosc dzialania tez jest dobra (nawet jak uruchomi sie wiecej niz
    jedna aplikacje). Natomiast obserwuje czasami zawieszanie sie telefonu
    powodujace jego restart, zwykle wystepuje to po wlaczeniu telefonu lub przy
    korzystaniu z niektorych aplikacji np. Google Maps.
    Jednak dla mnie najwieksza wada tego telefonu jest niezbyt dlugo wytrzymujaca
    bateria, ja wykorzystuje ten telefon glownie do internetu (www, poczta,
    Google Maps), przy intensywnym korzystaniu bateria wytrzymuje zaledwie jeden
    dzien.
    Nie moge porownac SE z Samsungiem, bo nigdy U800 nie mialem w rekach, tak
    wiec nie jestem w stanie powiedziec ktory telefon jest lepszy.

  • 3. Data: 2009-08-06 17:46:33
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    dzieki za odpowiedź, ktoś się jeszcze wypowie??