  • Data: 2014-01-28 19:15:16
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-28 19:04, J.F pisze:

    > No, biorac pod uwage unijna "likwidacje granic", swobode ruchow
    > ludnosci, podporzadkowanie unijnym traktatom ... to juz nie bardzo ...

    Otóż to...
    punkt po punkcie:
    ludność - nie wiem ile % wyrwało na wyspy, czy gdzie indziej, nie wiem
    ile Azjatów i Muzułmanów się tu osiedliło, ale stałości to w tym nie ma.
    struktury karne - "ekstradycji obywatela polskiego nie stosuje się" (czy
    jak to tam było kiedyś w *stystucji) HUE HUE HUE
    suwerenną władzę - bitch, please...
    granice - już JF napisał
    relacje mnar. - no - jeśli unia pozwoli...
    określone zasady prawne ( "mogą być zmienione w drodze ustawy")

    Gówno mamy, nie państwo, proszę Państwa.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.